کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای طرح فلاح در 5 استان کشور

خبرگزاری فارس , 27 مرداد 1393 ساعت 20:00

قم نیوز: معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از اجرای طرح فلاح در پنج استان کشور به منظور تبلیغ چهره به چهره نماز خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی با اشاره به فعالیت‌های مرکز تخصصی نماز اظهار کرد: این مرکز در زمینه ترویج معارف نماز و آموزش شیوه‌های نماز فعالیت می‌کند و به همین منظور طرح‌های مختلف را در دستور کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح معراج یکی از طرح‌های مرکز بوده که شامل دوره ۱۲۰ ساعته معارف نماز است که در قالب تربیت مربی نماز در استان‌های تهران، گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌رضوی و چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز اسرار نماز، نماز در قرآن، آثار نماز، نماز و خانواده، شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز، شیوه‌های بیان احکام نماز، شیوه‌های کلاس‌داری، پرسش و پاسخ و آداب نماز را از جمله محورهای طرح معراج ذکر کرد.

وی یادآور شد: کارشناسان نماز در مناسبت‌های مختلف مانند ایام اعتکاف به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و به تبیین بحث‌های تخصصی نماز، ‌اسرار نماز و شیوه‌های دعوت به نماز می‌پردازند.

ولی‌خانی با اشاره به طرح فلاح ویژه مناطق محروم عشایری گفت: این طرح از همین هفته شروع شده که کارشناسان مرکز تخصصی نماز به صورت گروه‌های پنج، چهار و سه نفری وارد استان‌های مناطق محروم و عشایری می‌شوند و در این بخش‌ها به تبلیغ بحث نماز به صورت چهره به چهره می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: قرائت صحیح نماز، تبیین آثار نماز، پاسخ به سوالات و شبهات، شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز و احکام نماز از جمله مسائلی است که کارشناسان در این طرح برای مخاطبان تبیین می‌کنند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز یادآور شد: کارشناسان این طرح به استان کردستان شهرستان سریش‌آباد و بیجار اعزام شدند و به تبلیغ معارف و احکام نماز و شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: درخواست‌هایی برای اجرای طرح فلاح در استان‌های زنجان، کرمانشاه، البرز و تهران مناطق دماوند و فیروزکوه ارائه شده که بر اساس درخواست آن‌ها مبلغ به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و به تبلیغ می‌پردازند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26503

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26503/اجرای-طرح-فلاح-5-استان-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir