کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح جذب پلیس افتخاری در استان قم اجرا می‌شود

30 مرداد 1393 ساعت 16:55

قم نیوز: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم پلیس افتخاری را زمینه ای برای بهره گیری از ظرفیت‌های عظیم شهروندان عنوان کرد.


به گزارش قم نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا مهاجر با اشاره به طرح جذب پلیس افتخاری در استان قم اظهار کرد: این طرح به منظور مشارکت عینی و عملی مردم در ماموریت‌های پلیس به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه هدف اصلی از تشکیل پلیس افتخاری بکارگیری و استفاده از ظرفیتهای عظیم مردمی در تولید امنیت در جامعه است اظهار کرد: نیروهای جذب شده در رزمایش ها، ماموریت ها، عملیات ها مطابق چارچوب تعیین شده به عنوان ضابط در امور امنیتی و انتظامی وهمچنین در بخش فرهنگ سازی در مدارس، تربیت مربیان و کارشناسان آموزشی و تذکر و ارشاد بکارگیری می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس های افتخاری رابطه استخدامی با نیروی انتظامی ندارد، افزود: اعطای پاداش نقدی و غیر نقدی به ماموریت های موفق، برخورداری از اولویت استخدام در ناجا، شرکت در برنامه های اردوهای سیاحتی و زیارتی و اهداء لوح تقدیر از امتیازات پلیس افتخاری می شود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز ثبت نام معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قم واقع دربعد از عوارضی کاشان - نرسیده به اداره کل راه و شهر سازی استان- بلوار ولایت - ستاد فرماندهی انتظامی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26656

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26656/طرح-جذب-پلیس-افتخاری-استان-قم-اجرا-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir