يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : 27338
آیت الله جنتی:

فتنه تکفیری‌ها برای بی‌اثر کردن بیداری اسلامی به راه افتاده است‌

قم نيوز : قم نیوز: دبیر شورای نگهبان در قم گفت: دشمن قصد دارد مسلمانان را به خود مشغول کند و از بیداری اسلامی نیز احساس خطر کرده است، از همین رو فتنه تکفیری‌ها را به راه انداخته است.
فتنه تکفیری‌ها برای بی‌اثر کردن بیداری اسلامی به راه افتاده است‌
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله احمد جنتی دقایقی پیش در ‌کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام، اظهار کرد: اساس و بنیان اسلام از سوی تکفیری‌ها تهدید شده است، حتی همه هستی جهان را تهدید می‌کنند و سبب در خطر قرار‌گرفتن کیان اسلام شده‌اند.

دبیر شورای نگهبان افزود: تکفر ابداً مسئله‌ای عقیدتی نیست، بلکه یک مسئله سیاسی است؛ دشمنان می‌خواهند به اسم اسلام، به اسلام و مسلمانان ضربه بزنند و حتی علمای مسیحی و یهودی و سایر مذاهب باید در این‌گونه کنگره‌ها حاضر باشند.

آیت‌الله جنتی تصریح کرد: تکفیری‌ها برای جان، مال و ناموس مردم ارزش قائل نیستند، از سوی دیگر اسلام انقلابی که ۳۵ سال قبل در جمهوری اسلامی پا گرفت و با همه مشکلات درگیر شده است، امروز در قالب بیداری اسلامی در سراسر جهان در حال شیوع است؛ از همین رو صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها احساس خطر کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن برنامه‌ریزی مفصلی کرده تا مسلمانان را به خود مشغول کند و به جان هم بیندازد تا از این طریق بیداری اسلامی به نتیجه نرسد و کشورهای در معرض بیداری اسلامی را از اسلام فراری دهند.

دبیر شورای نگهبان افزود: بر همه مسلمانان واجب است که در این زمینه کار فرهنگی انجام دهند. این‌ها خیال می‌کنند که دارند کار درست را انجام می‌دهند و حرکت خود را جهادی می‌دانند، عده‌ای این‌ها را فریب داده‌اند و جان خود را می‌دهند و فکر می‌کنند که شهید می‌شوند.

آیت‌الله جنتی افزود: طوری این‌ها را گمراه کرده‌اند که به ساعتشان نگاه می‌کنند تا وقت کشته‌شدن به ملاقات رسول خدا(ص) بروند. باید در یک کنگره بزرگ اسلامی همه علمای اسلام حاضر شوند و حرف‌ها را بزنند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcc41qi.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما