کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

۹۰ هزار طلبه خانم از حوزه‌های علمیه فارغ التحصیل شدند

خبرگزاری تسنیم , 25 دی 1393 ساعت 19:40

قم نیوز: مدیری حوزه‌های علمیه خواهران از فارق التحصیلی ۹۰ هزار طلبه خانم از حوزه‌های علمیه کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام محمود رضا جمشیدی ظهر امروز در نهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه علمیه خواهران اظهار داشت: بیش از 70 هزار طلبه و 467 واحد آموزشی ویژه خواهران در کشور وجود دارد که در زمینه نشر علم در کشور فعالیت می‌کنند.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افزود: ما در زمینه حوزه علمیه خواهران رقابتی را با حوزه علمیه برادران نداریم و تنها اهداف سیاست گذاری حوزه علمیه را پیش می‌بریم.
 
جمشیدی با اشاره به تحصیل طلاب خواهر در حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: 90 هزار خواهر طلبه از حوزه علمیه خواهران در کشور فارغ التحصیل شده‌اند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان عنوان کرد: امروز خود زن‌ها مخاطبان اصلی تهاجم فرهنگی هستند که هم نقطه هدف هستند و هم ابزار تهاجم فرهنگی که این موضوع اهمیت مقابله با تهاجم فرهنگی را می‌رساند.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های خواهران طلبه در فضای مجازی برای تبلیغ دین تصریح کرد: 4 هزار خواهر طلبه در فضای مجازی به فعالیت تبلیغی مشغول هستند که هرماه حدود 4 میلیون نفر از محتوای این آثار فرهنگی مجازی بازدید می‌کنند.
 
استاد حوزه علمیه با تاکید بر فعالیت‌های خواهران طلبه در عرصه تبلیغ اظهار داشت: حدود 600 هزار فرصت تبلیغی توسط خواهران طلبه اداره می‌شود و آن‌ها در این زمینه فعال هستند.

وی خاطر نشان کرد: قریب 22 هزار خواهر طلبه در مدرسه‌های کشور در زمینه کارهای تبلیغی و نماز جماعت مشغول به فعالیت هستند که البته این تعداد ناچیز است و نیاز بیشتری در مدارس احساس می‌شود.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28363

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28363/۹۰-هزار-طلبه-خانم-حوزه-های-علمیه-فارغ-التحصیل-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir