کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام آشتیانی:

دشمن با شبهه‌پراکنی همه‌جانبه ارزش‌های دینی جامعه را هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس , 3 بهمن 1393 ساعت 20:20

قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه شرایط امروز جهان اسلام و تحولات بین‌المللی بسیار حساس است، گفت: امروز دشمن با شبهه‌پراکنی همه‌جانبه ارزش‌های دینی جامعه را هدف قرار داده است.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در سی و سومین همایش ائمه جمعه و جماعات مساجد و مدارس استان قم که از طرف معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین در سالن همایش‌های این نهاد حوزوی برگزار شد، با اشاره به اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی و هتک حرمت ساحت مقدس حضرت رسول‌الله(ص) این جریان را طراحی شده از سوی صهیونیست‌های غاصب و استکبار جهانی دانست.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن ماجراجویی‌های اخیر غرب علیه مسلمانان و مقدسات تصریح کرد: داعش ساخته و پرداخته غرب و صهیونیسم جنایتکار است، به دنبال اتفاق پاریس موج اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی تشدید شده است.
 
وی این ماجرا را دقیقا همانند انفجار برج‌های دوقلوی آمریکا دانست و تاکید کرد: بعد از آن اتفاق آمریکا بهانه‌ای برای حمله کشورهای اسلامی از جمله افغانستان و عراق پیدا کرد.
 
معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه شرایط امروز جهان اسلام و تحولات بین‌المللی بسیار حساس است گفت: امروز دشمن با بمباران تبلیغاتی و شبهه‌پراکنی همه‌جانبه ارزش‌های دینی جامعه را هدف قرار داده است.
 
وی بیان کرد: با کمال تاسف و با وجود همه نظارت‌هایی که صورت می‌گیرد باید گفت در برخی رسانه‌ها و نشریات داخلی قلم فرسایی‌هایی علیه مقدسات دینی صورت می‌گیرد.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با انتقاد از وادادگی برخی افراد در برابر آمریکا و غرب تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جامعه و کشور ما پیشرفت کند باید نگاه خود را به ظرفیت‌های داخلی کشور و استعدادهای درونی متمرکز کنیم.
 
وی یادآورشد: پیشرفت کشور به این نیست که دست از ارزش‌های دینی خود برداریم و در شبکه غربی داخل شویم؛ پیشرفت همه‌جانبه کشور در گرو توجه به ارزش‌های دینی و توانمندی‌های جوانان و دانشمندان خودمان است.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در انقلاب اسلامی مردم با تبعیت از حضرت امام و بدون توجه به غرب و شرق، رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند؛ به برکت انقلاب اسلامی امروز ما چنین فرصت‌های ارزشمند و نابی را در اختیار داریم و باید آن را قدر بدانیم.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن مدیریت رهبر معظم انقلاب و بصیرت و شهامت ملت را درک کرده و با تمام توان برای مقابله با این نظام بسیج شده است.
 
معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات یمن اظهار کرد: عربستان سعودی و آمریکا مدام به دنبال رصد اوضاع یمن هستند و هواپیماهای آمریکایی دائما در آسمان صنعا پرواز می‌کنند.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خوشبختانه امروز به برکت تدابیر رهبر معظم انقلاب و جمهوری اسلامی ایران گروه تروریستی داعش بسیار ضعیف شده است.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود از قم به عنوان خاستگاه نظام مقدس اسلامی یاد کرد و با یادآوری فرازهایی از فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در دیداری که به مناسبت نوزدهم دی ماه با مردم شریف قم داشتند خاطرنشان کرد: امروز ما باید توجه داشته باشیم، دشمن با همه توان خود به میدان آمده است، در چنین شرایطی روحانیت باید بیدار و آگاه باشند و توطئه‌های دشمنان را برای مردم تبیین کنند.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28543

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28543/دشمن-شبهه-پراکنی-همه-جانبه-ارزش-های-دینی-جامعه-هدف-قرار-داده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir