کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون آموزش‌وپرورش قم :

۳۰۰۰ دانش‌آموز قمی تا نیمه اسفند به مناطق جنگی اعزام می‌شوند

خبرگزاری تسنیم , 13 بهمن 1393 ساعت 12:40

قم نیوز: معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش‌وپرورش قم گفت: نخستین کاروان راهیان نور ۱۶ بهمن اعزام می‌شود و این اعزام تا ۱۵ اسفند نیز ادامه دارد که بر اساس آمارها ۳۰۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در این اردو شرکت می‌کنند.


به گزارش قم نیوز، ناصر حمزه‌ای در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: مرحله نخست بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی با حضور بیش از 4000 دانشجو از 23 مهر آغاز و تا 5 آذر ادامه داشت.
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش‌وپرورش قم با اشاره به علت وقفه در این ادامه این اردوی فرهنگی افزود: همزمانی این اردوها با امتحانات دانش‌آموزان و ایام اربعین سالار شهیدان سبب شد تا از ادامه این اردوها صرفه نظر کنیم اما مرحله دوم این اردوی فرهنگی از اواسط بهمن‌ماه آغاز می‌شود.
 
وی تصریح کرد: نخستین کاروان راهیان نور 16 بهمن اعزام می‌شود و این اعزام تا 15 اسفند نیز ادامه دارد که بر اساس آمارها 3000 دانش‌آموز دختر و پسر در این اردو شرکت می‌کنند.
 
حمزه‌ای گفت: در این اردو دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، فتح المبین، هویزه، خرمشهر و اروندکنار بازدید و در پادگان شهید زین‌الدین در اندیمشک و شهید حبیب‌اللهی در اهواز نیز سکونت می‌کنند.
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش‌وپرورش قم بیان کرد: مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای راهیان نور دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که دانش‌آموزان از طریق حضور در این اماکن مقدس با رشادت‌های پدران خود آشنا و حس دفاع از وطن نیز در وجود آن‌ها تقویت می‌شود.
 
وی گفت: حفظ مرزهای عقیدتی مانند مرزهای جغرافیایی برای ما حائز اهمیت است و دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی با این مسئله آشنا می‌شوند.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28733

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28733/۳۰۰۰-دانش-آموز-قمی-نیمه-اسفند-مناطق-جنگی-اعزام-می-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir