کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای شهر قم:

قم نیازمند زیرساخت‌های گردشگری برای افزایش اقامت مسافران است

خبرگزاری تسنیم , 6 فروردين 1394 ساعت 14:56

قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: قم نیازمند زیرساخت‌های گردشگری برای افزایش مدت زمان اقامت مسافران و زائران است.


به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری با بیان اینکه زیر ساخت‌های قم از لحاظ گردشگری در وضعیت مطلوبی نیست، اظهارداشت: ظرفیت هتل‌ها در استان محدود است و سایر نیازهای سیاحتی و گردشگری مردم تامین نمی‌شود از این رو مدت زمان حضور مسافران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

عضو شورای ‌شهر قم افزود: شهرداری و سایر نهادهای مربوطه باید در این زمینه برنامه ریزی انجام دهند و با ارائه تسهیلات و حمایت و مساعدت از ساخت و ساز هتل‌ها با درجات مختلف و مجتمع‌های گردشگری این نیاز استان را مرتفع سازند.

وی تصریح کرد: شهرداری قم با ایجاد کمپینگ‌ها در برخی از بوستان‌های قم توانسته ‌در این زمینه اقدامات خوبی ارائه کند ضمن اینکه با تهیه کمپینگ‌ها در تمام ورودی‌های شهر می‌توان خدمات رفاهی و تفریحی را به مسافران و زائران ارایه کرد.

بختیاری با اشاره به اینکه امسال شاهد افزایش مسافران در تعطیلات نوروزی در استان هستیم گفت: همدلی و پیگیری نهادهای مختلف استان قم باعث شده است تا شاهد کاهش مشکلات اسکان و خدماتی در این استان باشیم.

عضو شورای ‌شهر قم با بیان اینکه در ایستگاه‌های هشت‌گانه شهری اطلاع رسانی خوبی با ارائه نقشه شهر و بروشورهای فرهنگی صورت گرفته است، عنوان کرد: شهرداری قم نیز توانسته با مدیریت شهری فضای مناسبی را از تقارن نوروز ۹۴ و بهار فاطمی و هم چنین از نظر بهداشتی و نظافتی برای تردد زائران مهیا کند.

بختیاری با اشاره به فعالیت کمیته ده گانه استانداری در طرح نوروزی اظهار داشت: کمیته‌های ده گانه از جمله نظارت، ارزیابی و آمار، اسکان، زائران غیر ایرانی، فرهنگی، امنیتی و انتظامی، حمل و نقل و ترافیک، پشتیبانی و هماهنگی ادارات، تامین ارزاق، خدمات شهری و رفاه عمومی و امور امدادی و درمان آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

انتهای پیام/130


کد مطلب: 29033

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29033/قم-نیازمند-زیرساخت-های-گردشگری-افزایش-اقامت-مسافران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir