کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قم:

مشاوره‌های بهزیستی نقش موثری در کاهش طلاق دارد

روابط عمومی بهزیستی قم , 12 اسفند 1393 ساعت 13:10

قم نیوز: معاون امور اجتماعی بهزیستی قم گفت: با مشاوره‌هایی که از سوی بهزیستی به زوجین پیش از طلاق داده می‌شود جلوی بسیاری از طلاق‌ها گرفته شده است.


به گزارش قم نیوز، مریم علیشیری اظهار داشت: شماره تلفن «۱۲۳» که برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان اورژانس اجتماعی نام گرفته است همه روزه برای برطرف کردن مشکلاتی که جامعه، به ویژه زنان و کودکان را تهدید می‌کند گام بر می‌دارد.

وی رویکردهای اورژانس اجتماعی را برطرف کردن مشکلات ناشی از اعتیاد، طلاق و خشونت عنوان کرد و افزود: پایگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر ایجاد شده و با مشاوره‌هایی که در این پایگاه‌ها برای خانواده‌ها انجام شد بسیاری از مشکلات برطرف شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قم ادامه داد: پیش از اینکه زوجین از یکدیگر طلاق بگیرند به بهزیستی ارجاع شده و به شکل رایگان زوجین مشاوره می‌شوند و این مشاوره‌ها توانسته به میزان قابل توجهی از طلاق پیشگیری کند.

وی توسعه و تقویت اورژانس اجتماعی، برگزاری مهارت‌های خانواده، تامین امنیت اقتصادی زنان خانواده، توسعه و تقویت برنامه‌های ورزشی، توسعه گروه‌های همیار، فراهم شدن تمهیدات برای ازدواج زنان مطلقه و بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانواده را از جمله راهکارهای خدمت به زنان عنوان کرد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 29309

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29309/مشاوره-های-بهزیستی-نقش-موثری-کاهش-طلاق

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir