کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت در قم اعلام شد

پایگاه خبری پلیس قم , 11 فروردين 1394 ساعت 15:42

قم نیوز: جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت را اعلام کرد.


به گزارش قم نیوز، سرهنگ «مختار پناهی» اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی تعطیلات نوروزی و در پیش بودن سیزدهم فروردین ماه مصادف با روز طبیعت، هموطنان عزیز در این روز اقدام به خروج از منزل و مسافرت به تفرجگاه‌ها و مناطق خوش آب و هوای حاشیه و یا مناطق ییلاقی شهر می‌کنند.

جانشین پلیس راه استان قم افزود: این امر باعث افزایش تردد در برخی محورهای مواصلاتی استان می‌شود، لذا به منظور افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی استان و ارتقاء ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روانی ترافیک در این روز محدودیت‌های ترافیکی و تردد در سطح محورهای برون شهری به شرح ذیل اجرا می‌‏شود.

وی خاطر نشان کرد: از ساعت ۰۷۰۰ تا ۱۴۰۰ تردد انواع وسایل نقیله از میدان دادگاه کهک به سمت ورجان - پردیسان و لنگرود ممنوع است و تردد وسایل نقلیه‌ای که قصد عزیمت به سمت قم را دارند، می‌توانند از مسیر جایگزین جاده معدن منگنز استفاده کنند.

پناهی افزود: از ساعت ۱۴۰۰ تا پایان ترافیک روز ۱۳ فروردین تردد انواع وسایل نقلیه از محور پردیسان و تقاطع لنگرود به سمت کهک ممنوع بوده و مسیر کهک به سمت شهر قم یک طرفه است و تردد وسایل نقلیه‌ای که قصد عزیمت به سمت کهک را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین جاده معدن منگنز استفاده کنند.

جانشین پلیس راه استان قم تصریح کرد: مرکز پیام پلیس راه استان قم با شماره تلفن ۶۶۶۲۸۸۸ و ۲۱۸۴۵۶۶ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز است.

انتهای پیام/130


کد مطلب: 29567

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29567/محدودیت-های-ترافیکی-روز-طبیعت-قم-اعلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir