کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه

جشن های مرکز حجاب ریحانه النبی از تهران تا ارومیه آغاز می‌شود

http://tasnimnews.com , 1 ارديبهشت 1394 ساعت 10:02

قم نیوز: مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی علیها السلام گفت: جشن حافظان حجاب ویژه دانش آموزان فارغ التحصیل مقطع ابتدایی همزمان با اعیاد مبارکه شعبانیه در ۷ شهر مجری طرح ریحانه النبی برگزار می شود.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام ابراهیم پور مسئول مرکز حجاب ریحانه النبی علیها السلام با اعلام این خبر افزود: برای دهمین سال متوالی جشن حافظان حجاب برای دختران دانش آموز فارغ التحصیل مقطع ابتدایی برگزار می گردد و در سال جاری بیش از ۱۶۰۰ دانش آموز عضو این پایه تحصیلی در این جشن بزرگ شرکت داده خواهند شد.

وی گفت: دختران با همراهی مادران خود در این مراسم حضور بهم رسانده و محجبه شدنشان را جشن می گیرند و با خلق لحظاتی به یاد ماندنی خاطره زیبایی از حجاب خود را به یاد خواهند سپرد.

ایشان با اشاره به برنامه های متنوع این جشن گفت: ویژه برنامه این جشن بزرگ، مراسم چادرگذاری است که از هر مدرسه یک نفر به صورت نمادین تاج بندگی را بر سر نهاده و چادری خواهد شد.

این آیین توسط الگوهای برجسته حجاب کشور و شخصیت های مذهبی و سیاسی همچون سرکار خانم آقاجانی بازیگر محجبه، خانم ها آلیا و افتخاری از نمایندگان مجلس, خانم خجسته دبیر ستاد حجاب آموزش و پرورش و خانم حیدری جودوکار مدال آور محجبه انجام خواهد شد.

ایشان افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، این جشن در شهرهای تهران، قم، مشهد، ساری، اصفهان و شاهین شهر و ارومیه اجرا خواهد شد که تاریخ و مکان دقیق آن به شرح ذیل می باشد؛

تهران: این جشن با حضور ۳۰۰ دختر حافظ حجاب، ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن امفی تئاتر مسجد حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهرک محلاتی برگزار خواهد شد.

شاهین شهر: این جشن با حضور ۱۰۰ دختر حافظ حجاب، ۳۱ اردیبهشت ماه در سالن پرورش فکری کودکان این شهر برگزار خواهد شد.

ساری: این جشن با حضور ۲۵۰ دختر حافظ حجاب، ۲۰ خرداد ماه در مجتمع فرهنگی اهل بیت علیهم السلام ساری برگزار خواهد شد.

مشهد: این جشن با حضور ۲۳۰ دختر حافظ حجاب، ۲۲ خرداد ماه در سالن شهید حاتمی آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

قم: این جشن با حضور ۵۰۰ دختر حافظ حجاب ۱۸ خرداد ماه در سالن همایش دفتر تبلیغات برگزار خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود افزود: جزئیات اجرای جشن حجاب در شهرهای ارومیه و اصفهان به تناوب در اخبار بعدی اعلام می گردد.

انتهاین پیام/ 130


کد مطلب: 29874

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29874/جشن-های-مرکز-حجاب-ریحانه-النبی-تهران-ارومیه-آغاز-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir