کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای شهر قم:

قرارداد فروش اوراق مشارکت مترو قم با شرکت‌های تامین سرمایه منعقد می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم , 27 ارديبهشت 1394 ساعت 10:30

قم نیوز:رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: اوراق مشارکت مترو قم با بازارگردانی از طریق شرکت‌های تامین سرمایه به فروش می‌رسد و با امضای این قرارداد بودجه لازم برای اجرای عملیات عمرانی مترو قم تامین می‌شود.


به گزارش قم نیوز، ولی الله بیاتی صبح امروز در یک صد و بیست و پنجمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم که در سالن اجلاس این شورا برگزار شد با تبریک عید مبعث اظهار داشت: امیدواریم کشورهایی که ادعای مسلمانی دارند از پیامبر تبعیت کنند و اقدامات آن‌ها خلاف اسلام نباشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مسئله انتخاب شهردار در قم افزود: باقری شهردار منتخب شورای شهر قم امروز به وزارت کشور مراجعه می‌کند.

وی بابیان اینکه رایزنی‌های لازم با وزارت کشور انجام شده است بیان کرد: طرف دو سه روز آینده مقدمات اعلام حکم شهرداری باقری از وزارت کشور صادر می‌شود.

بیاتی با بیان اینکه در وزارت کشور روند قانونی طی شده است گفت: مشکلی برای صدور حکم وجود ندارد و به زودی این حکم اعلام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به موضوع فروش اوراق مشارکت پروژه مترو قم اظهار داشت: شورا سه نفر را برای بررسی و انجام امور مربوط به فروش ۳۳۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت مترو تعیین کرد.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه هفته گذشته جلساتی با این موضوع تشکیل شده است گفت: قرارداد فروش اوراق مترو قم با شرکت‌های تامین سرمایه آماده شده است و ظرف روزهای آتی امضا می‌شود.

بیاتی خاطر نشان کرد: اوراق مشارکت مترو قم بابازارگردانی از طریق شرکت‌های تامین سرمایه به فروش می‌رسد و با امضای این قرارداد بودجه لازم برای اجرای عملیات عمرانی مترو قم تامین می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 30258

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/30258/قرارداد-فروش-اوراق-مشارکت-مترو-قم-شرکت-های-تامین-سرمایه-منعقد-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir