کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران عنوان كرد

استفاده از ابزارهاي نوين تبليغي براي اشاعه موضوعات فرهنگي

روابط عمومي و امور بين الملل مسجد مقدس جمكران , 6 خرداد 1394 ساعت 13:25

قم نیوز: معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران با تاكيد بر استفاده از فناوري ها و ابزارهاي كلان در اشاعه موضوعات فرهنگی گفت: در اين زمينه هرگز غفلت نكرده‌ايم و سعي مي‌كنيم در انتقال مفاهيم قرآني و مسائل فرهنگي از ابزارهاي نوين تبليغي استفاده كنيم.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ابراهيمي در تبیین برنامه‌هاي معاونت فرهنگي مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: معاونت فرهنگي مجموعه اي است كه تلاش مي‌كند در راستاي نشر معارف قرآن و عترت، به ويژه فرهنگ انتظار و مهدويت خدمات مختلفي و متنوعی را به عموم علاقه مندان به ویژه نمازگزاران مسجد مقدس جمکران ارائه كند.

وي افزود:علاوه بر اين هدف كلان، ما به دنبال ايجاد فضايي مناسب با ارائه الگويي فرهنگي و تربيتي جهت ترويج، تببين و تعميق مفاهيم و آموزه هاي قرآن و عترت هستيم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: اگر بخواهيم به اين هدف والا و مقدس دست پيدا كنيم، ضمن اينكه بايد در راستای آگاه ساختن مردم به تكاليف ديني و شرعي حرکت کنیم، بايد از تمام ظرفيت ‌ها و ابزارهای موجود در راستاي قرار گرفتن بندگان خدا در مسیر عبوديت و بندگي بهره برده و در زمینه ايجاد شناخت، معرفت و انس با آخرين ذخيره الهي گام برداریم.

حجت‌الاسلام ابراهيمي با اشاره به برنامه‌هاي معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در زمينه موضوعات قرآني بیان کرد: در اين معاونت، در حوزه قرآن آنچه كه مد نظر داريم برنامه‌ريزي، مديريت و همچنين هدايت و ساماندهي فعاليت هاي قرآني در سطوح و جنبه های متعدد، برای گروه های سنی مختلف است.

وي افزود: در اين راستا علاوه بر ارتقای كمي برنامه ها به دنبال كيفي سازي نیز هستیم كه به همين منظور از متخصصان توانمند و مجرب و کارشناسان خبره موضوعات قرآني دعوت به همکاری و همفکری و ارائه طرح و نظر کرده ایم.

حجت‌الاسلام ابراهيمي گفت: در حوزه آموزش قرآن كريم ضمن اينكه برگزاري كارگاه هاي قرآني را مد نظر داريم، به دنبال ترغيب و تشويق آحاد مردم نسبت به آشنايي و انس با قرآن كريم هستيم و برنامه ریزی کردیم تا با برگزاري نمايشگاه ها، محافل و جشنواره هاي قرآني به اين نتيجه برسيم.

معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران در پایان با تاكيد بر استفاده از فناوري ها و ابزارهاي كلان و به روز در انتقال مفاهیم قرآنی به مخاطبان، خاطر نشان کرد: در اين زمينه هرگز غفلت نكرده‌ايم و سعي مي‌كنيم در انتقال مفاهيم قرآني و مسائل فرهنگي از ابزارهاي نوين تبليغي استفاده كنيم.

انتهاي پيام/۱۳۲


کد مطلب: 30477

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/30477/استفاده-ابزارهاي-نوين-تبليغي-براي-اشاعه-موضوعات-فرهنگي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir