کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل بهزیستی قم عنوان کرد:

حمایت‌های معیشتی و آموزشی بهزیستی از افراد مبتلا به ایدز

روابط عمومی بهزیستی قم , 5 مرداد 1394 ساعت 19:03

قم نیوز: مدیر کل بهزیستی قم از فعالیت ۲۳ باشگاه مثبت در کشور خبر داد و یادآور شد: بهزیستی از افرادی که مبتلا به HIV هستند حمایت‌های معیشتی و آموزشی می‌کند؛ همچنین در بحث اشتغال افراد مبتلا به HIV که مراحل درمانی خود را سپری می‌کنند، اقدامات گسترده‌ای را انجام خواهد داد.


به گزارش قم نیوز، مدیر کل بهزیستی قم پیشگیری را برنامه‌ای منطقی و خلاق برشمرد و گفت: پیشگیری هوشمندانه با نگاه به آینده اجرا می‌شود و کم‌عارضه‌ترین و پرمنفعت‌ترین روش را انتخاب و با آینده‌نگری و اقتدارسازی همراه است.

سلیقه با بیان اینکه موظفیم در پیشگیری از آسیب ها و بروز احتمالی معلولیت ها برنامه‌ریزی کنیم، افزود: پیشگیری به معنای تغییر شرایط و کاهش عوامل خطر و افزایش محافظات در امر پیشگیری است لذا به عنوان متولی تاثیرگذار، پیشگیری به سلامت جسم، روان و اجتماع می‌پردازد.

وی یکی از رویکردهای مورد توجه در این بخش را رویکرد اجتماعی و جامعه‌محور عنوان کرد و گفت: از این‌رو، به جای توجه به فرد به سمت مرکزمحور و جامعه‌محور گام برمی‌داریم ضمن اینکه در راستای برنامه‌های تدوین شده توجه ویژه‌ای را نیز به آینده‌پژوهی و آینده‌نگری خواهیم داشت.

ایشان با اشاره به برنامه‌های بهزیستی در راستای ارتقاء کیفیت در امر پیشگیری، تصریح کرد: در این بخش نیز رویکرد فعالی را داشته‌ایم و اعتقاد داریم باید با سایر دستگاه‌ها تعامل نزدیک را داشته باشیم و در راستای رسیدن به اهداف، موثرتر عمل کنیم و معتقدیم با مشتری‌محوری و شریک‌یابی و حمایت‌یابی می‌توانیم در امر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی قدم برداریم.

مدیر کل بهزیستی قم در پایان از فعالیت ۲۳ باشگاه مثبت در کشور خبر داد و یادآور شد: بهزیستی از افرادی که مبتلا به HIV هستند حمایت‌های معیشتی و آموزشی می‌کند؛ همچنین در بحث اشتغال افراد مبتلا به HIV که مراحل درمانی خود را سپری می‌کنند، اقدامات گسترده‌ای را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 31658

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/31658/حمایت-های-معیشتی-آموزشی-بهزیستی-افراد-مبتلا-ایدز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir