سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 31686
رئیس انجمن هنرهای نمایشی قم مطرح کرد

تربیت نیروهای تازه نفس برای تئاتر قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم گفت: کارگاه آموزشی بازیگری برای تربیت نیروهای تازه نفس انمایش در قم از ۱۵ مرداد ماه آغاز به کار می‌کند.
تربیت نیروهای تازه نفس برای تئاتر قم
به گزارش قم نیوز، اصغر نوبخت با اشاره به برگزاری کارگاه بازیگری تئاتر در انجمن نمایش اظهار داشت: این کارگاه که از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان قم برگزار می‌شود از ۱۵ مرداد ماه آغاز شده و پایان شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کارگاه بازیگری در مدت دو سال گذشته برای نخستین بار است که برگزار می‌شود، افزود: این کارگاه در ۱۲ جلسه به مدت سه ساعت زیر نظر صدیقه مشایخی از پیشکسوتان تئاتر در فرهنگسرای کلهری محل انجمن هنرهای نمایشی برگزار می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم ادامه داد: هنرجویان در این دوره آموزشی با فنون بازیگری، زبان بدن و هر آنچه که در هنر بازیگری لازم است که هنرجو بداند آموزش داده می‌شود.

وی افزود: هنرجویان پس از اینکه یک دوره کارگروهی انجام می‌دهند بخش جنبی جشنواره تئاتر استان قم، نمایش اجرا می‌کنند.

نوبخت با اشاره به محدودیت ثبت‌نام در این کلاس‌ها گفت: سقف این دوره آموزشی بین ۱۵ تا ۲۰ نفر است و علاقمندان می‌توانند تا ۹ مرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۷۵۲۵۳۹۵ تماس بگیرند.

*ارسال ۴۳ متن نمایش به دبیرخانه جشنواره تئاتر استانی
وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به برگزاری تئاتر استانی از ۱۷ تا ۲۱ شهریور ماه سال جاری بیان کرد: ۱۳ گروه نمایشی خود را برای حضور در این جشنواره آماده می‌کنند و متون خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم با اشاره به شمار متون ارسالی به دبیرخانه جشنواره گفت: ۴۳ متن به دبیرخانه رسیده است که اکنون در مرحله بازخوانی قرار دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd990s.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما