کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت تنیس روی میز قم:

پینگ‌پنگ بازان قمی در رده سوم دور رفت لیگ دسته اول قرار گرفتند

خبرگزاری مهر , 5 شهريور 1394 ساعت 13:46

قم نگار: رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: پینگ پنگ بازان قمی در رده سوم دور رفت لیگ دسته اول کشور قرار گرفتند.


به گزارش قم نگار، محمد عموییان اظهار داشت: پینگ پنگ بازان قمی در ادامه مسابقات لیگ دسته اول نوجوانان و نونهالان پسر کشور در ارومیه برابر حریف خود مغلوب شدند تا در جایگاه سوم دو رفت قرار بگیرند.

وی افزود: تیم تنیس روی میز قم روز چهارشنبه در ادامه این مسابقات یک بازی از مرحله گروهی برگزار کرد که این بازی با شکست نماینده قم همراه بود و سبب شد نماینده قم رده دوم جدول را از دست بدهد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: تیم تنیس روی میز قم در پنجمین دیدار به مصاف تیم هیئت تنیس روی میز کاشان به نمایندگی از اصفهان رفت و در روزی که شایسته کسب پیروزی بود ۵ بر ۳ به این تیم باخت.

عموییان بیان داشت: نماینده قم از ۴ بازی گذشته خود ۳ پیروزی و یک شکست در کارنامه داشت و با شکست برابر کاشان ۸ امتیازی باقی ماند و مسابقات خود را از دور برگشت از ۲۹ شهریور در کاشان پیگیری می‌کند.

وی عنوان کرد: تیم تنیس روی میز قم در نخستین بازی خود گلستان را شکست داد اما سپس برابر کرمانشاه بازنده شد و در ادامه ۲ پیروزی متوالی برابر سقز و ارومیه به دست آورد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: نمایندگان استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی، گلستان، اصفهان و کردستان حریفان تیم تنیس روی میز قم در مسابقات دسته اول کشور را تشکیل می‌دهند و از این گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود خواهد کرد تا برای حضور در لیگ بر‌تر تلاش کند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 32257

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/32257/پینگ-پنگ-بازان-قمی-رده-سوم-دور-رفت-لیگ-دسته-اول-قرار-گرفتند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir