کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر انجمن اقتصادی اسلامی حوزه خبر داد

راه‌اندازی ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس , 15 آبان 1394 ساعت 20:46

قم نگار: دبیر انجمن اقتصادی اسلامی حوزه گفت: راه‌اندازی ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی انجمن اقتصاد یکی از فعالیت‌های مهم انجمن بوده و به طور مستقیم راهبردهای اقتصاد مقاومتی را در سطح کلان پیگیری می‌کند.


به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام محمدکاظم صباغی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی انجمن اقتصاد اسلامی اظهار کرد: انجمن به صورت عملی و اجرایی به انجام وظیفه می‌پردازد و به طور عمده فعالیت‌های مثبت و موثری در زمینه اقتصاد اسلامی در این انجمن انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انجمن تشکلی است که هماهنگ‌سازی، سازماندهی و برخی اوقات کارهای پروژه‌ای را انجام می‌دهد و با همین هدف گام برمی‌دارد.

دبیر انجمن اقتصادی اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه انجمن اقتصاد اسلامی با احساس مسئولیت در زمینه فعالیت‌های اساسی اقدام به عمل می‌کند، گفت: راه‌اندازی ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی انجمن اقتصاد یکی از فعالیت‌های مهم انجمن بوده و به طور مستقیم راهبردهای اقتصاد مقاومتی را در سطح کلان در کل کشور پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی، اجرای اقتصاد مقاومتی و تشکل‌هایی که باید در زمینه اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد، در انجمن انجام می‌شود و کار ستادی و کلان در سطح کشور را مرکز و ستاد راهبردی انجام می‌دهد.

صباغی عنوان کرد: اکنون این مرکز راه‌اندازی شده و هر هفته در حال فعالیت در انجمن است و موضوعات پژوهشی و اقتصاد اسلامی را کار کرده و فعالیت‌هایی انجام شده است.

وی یادآور شد: خلأهای موجود و عرصه‌هایی که نیاز به کار تحقیقاتی و پژوهشی دارد، بررسی شده و پژوهش در این زمینه از اولویت‌های پژوهش اقتصاد مقاومتی است که کل آثار موجود بررسی‌ شده است و کمبودها و بخش‌هایی که نیاز به کار دارد، مشخص شده است.

دبیر انجمن اقتصادی اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: انجمن اقتصاد اسلامی پروژه‌هایی با مشارکت اعضا انجام می‌دهد و مجلات و مقالاتی تالیف می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 33963

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/33963/راه-اندازی-ستاد-راهبردی-اقتصاد-مقاومتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir