کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله مقتدایی به مازندران سفر می‌کند

خبرگزاری فارس , 22 دی 1390 ساعت 17:08

قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه کشور پنجم و ششم بهمن ماه به استان مازندران سفر کرده و در جریان آخرین برنامه‌ها و تحولات حوزوی این استان قرار می‌گیرد.


به گزارش قم نیوز، در جلسه شورای حوزه علمیه استان مازندران که با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و نیز حجت‌الاسلام فرحانی، معاون امور حوزه‌های علمیه در دفتر مدیریت حوزه استان مازندران برگزار شد، اعلام شد که آیت‌الله مرتضی مقتدایی به منظور دیدار با علما و مسوولان این استان پنجم و ششم بهمن ماه به مازندران سفر می‌کند.

در این جلسه همچنین با تاکید بر لزوم ارتقای سطح علمی حوزه علمیه مازندران و نیز توسعه رشته‌های تخصصی حوزوی در این استان تاسیس مدرسه نخبگان استان و نیز احداث و تکمیل استاد سرا برای همه مدارس علمیه مصوب شد.

از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به مواردی چون ایجاد تعاونی‌های مسکن برای طلاب متاهل، تقویت پژوهش و تهذیب در مدارس علمیه و تقویت مدارس علمیه سفیران هدایت در مازندران اشاره کرد.

تقویت دبیرخانه شورای حوزه علمیه استان و نیز شروع به کار واحد نظارت راهبردی در این دبیرخانه نسبت به برنامه‌ها و عملکرد حوزه علمیه استان، دیگر مصوبه شورای حوزه علمیه مازندران را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 3626

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/3626/آیت-الله-مقتدایی-مازندران-سفر-می-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir