کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان قم مطرح شد

تداوم همکاری‌های قانونی در برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات

خبرگزاری فارس , 24 بهمن 1394 ساعت 22:04

قم نیوز: رؤسای هیئت‌های بازرسی، نظارت و اجرایی انتخابات استان قم بر تداوم تعامل و همکاری‌ها در برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات هفتم اسفند تاکید کردند.


به گزارش قم نیوز، سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان قم با حضور رؤسای هیئت‌های نظارت، بازرسی و اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم برگزار شد.

در این جلسه رضا سیار فرماندار و رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه قم ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قم، از آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند خبر داد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات باشکوه و در چارچوب قانون و مقررات، از اهداف اصلی مجریان و همه دست اندرکاران انتخابات بوده و همواره بر آن تاکید داریم، از همکاری‌های خوب بین هیئت‌های نظارت و بازرسی در همه مراحل مختلف انتخابات قدردانی و تصریح کرد: اقدامات لازم برای تأمین ملزومات و تعرفه‌های مورد نیاز و نیز چینش صندوق‌ها انجام شده است.

نصرت‌الله لطفی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم و محسن بهشتی رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قم نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در بخش نظارت و بازرسی، بر تداوم همکاری‌ها و تعامل بین دست‌اندرکاران امر انتخابات استان بر محور قانون تاکید کردند.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 36993

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/36993/تداوم-همکاری-های-قانونی-برگزاری-باشکوه-تر-انتخابات

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir