کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله نوری همدانی:

بصیرت ملت ایران توطئه های دشمنان را خنثی كرده است

خبرگزاری ايرنا , 26 دی 1390 ساعت 16:53

قم نیوز: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما همیشه در صحنه حضور داشته و با بصیرت و آگاهی توطئه های ریز و درشت دشمنان را خنثی كرده اند.


به گزارش قم نیوز، وی روز دوشنبه در دیدار اقشار مختلف مردم، ملت ایران را ولایی، متعهد به آرمان های دینی و انقلابی دانست كه بارها وفاداری خود را به ولی فقیه ثابت كرده اند، به همین خاطر آنان از مردم زمان امیرالمؤمنین(ع) و صدر اسلام نیز برتر هستند.

آیت الله نوری همدانی نظام اسلامی را درعرصه های مختلف مقتدر توصیف كرد، و افزود: همگان وظیفه دارند با احساس مسوولیت برای حراست از این نظام كه زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است گام بردارند.

وی اظهار داشت: هرگاه خطری ولایت و نظام را تهدید كرد مردم باید از عاشورا درس بگیرند و با تمام وجود در صحنه حاضر شوند و خوشبختانه كارنامه مردم ما در این راستا درخشان است.

این مرجع تقلید همچنین موج بیداری اسلامی را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست، و افزود: خوشبختانه امروز تفكر انقلاب از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته و كشورهای مختلف را درنوردیده است.

این مرجع تقلید با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن از كشور، اظهار داشت: در دوران رژیم شاهنشاهی، خارجی ها همه كاره ایران و شاه و عوامل او نیز سرسپرده و گوش به فرمان آمریكایی ها بودند.

وی با بیان اینكه سلاطین از دین به عنوان ابزاری برای دستیابی به مقاصد خود استفاده می كردند، گفت: یكی از سدهای محكمی كه امام از میان برداشتند، سد سلطنت و استكبار و استبداد بود و سرانجام با به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی نظامی ولایی را با محوریت ولایت فقیه سركار آوردند.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 3710

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/3710/بصیرت-ملت-ایران-توطئه-های-دشمنان-خنثی-كرده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir