کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله امینی: مردم مانند سابق حضور گسترده در انتخابات داشته باشند

خبرگزاری تسنیم , 7 اسفند 1394 ساعت 10:56

قم نیوز: استاد حوزه علمیه گفت: از مردم شریف ایران می‌خواهیم همانند سابق به طور گسترده در انتخابات شرکت کنند و با بصیرت و شناخت بهترین افراد به آن‌ها رای مثبت دهند و به جهانیان اثبات کنند ما بعد از سالهای سال به نظام اسلامی خود وفاداریم.


به گزارش قم نیوز، آیت الله امینی صبح امروز پس از شرکت در انتخابات در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهارداشت: مردم شریف ایران به صورت گسترده در انتخابات شرکت می‌کنند و به انتخابات ارزش می‌دهند.

استاد حوزه علمیه گفت: از مردم شریف ایران می‌خواهیم همانند سابق به طور گسترده در انتخابات شرکت کنند و با بصیرت و شناخت بهترین افراد به آن‌ها رای مثبت دهند و به جهانیان اثبات کنند ما بعد از سالهای سال به نظام اسلامی خود وفاداریم.

وی با بیان اینکه در این انتخابات می‌توانیم عملا قدرت خود را نشان دهیم گفت: از سوی دیگر به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مخصوصا مسئلان نظام تقاضا دارم مردم شریف ایران را فراموش نکنند مشکلات مردم را فراموش نکنند.

آیت الله امینی با اشاره به اینکه مردم مشکلات فراوانی در زمینه اقتصاد، بیکاری و سایر مسائل دارند گفت: امیدواریم نمایندگان با جدیت فراوان در آینده کاری کنند که مردم راضی باشند، مردم ما مردم خوب و قدردانی هستند و ما هم باید قدردان مردم باشیم.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: انتخابات مجلس دارای اهمیت ویژه‌ای است و از مردم می‌خواهیم با دقت بسیار رای مثبت به این انتخابات دهند از دادن رای سفید پرهیز کنند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 37262

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/37262/آیت-الله-امینی-مردم-مانند-سابق-حضور-گسترده-انتخابات-داشته-باشند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir