چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 38453
آیت الله نوری همدانی:

صدا و سیما جوابگوی نیاز تبلیغی امروز جامعه نیست

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه باد رسانه‌ای قدرتمند برای تبلیغ حوزه‌های علمیه ایجاد شود، گفت: صدا و سیما جوابگوی نیاز تبلیغی امروز نیست.
صدا و سیما جوابگوی نیاز تبلیغی امروز جامعه نیست
به گزارش قم نیوز، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار هیئت رئیسه انجمن ارتباطات حوزه علمیه با اشاره به اینکه در تبلیغ باید به همه ابعاد توجه شود، اظهار کرد: باید بر اساس ابعاد گوناگون در تبلیغ برنامه ریزی شده و همه جوانب در امر تبلیغ مد نظر قرار گیرد.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه در بحث فقهی هم تبلیغ با عنوان امر به معروف و نهی از منکر یاد می‌شود، افزود: ائمه ما را راهنمایی کرده‌اند که برای تبلیغ و شناساندن معروف منکر چه راه حل‌هایی وجود دارد.

استاد برجسته حوزه بیان کرد: نوشتن در دنیای طلبگی خیلی مفید و لازم است، باید عادت کنیم به این که مطالب را در کوتاه‌ترین زمان به دست بیاوریم چرا که همیشه فرصت وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت الهام از قرآن و اهل بیت در تبلیغ، تصریح کرد: در زمان بنی امیه و بنی عباس به واسطه دوری از اهل بیت درمیان مردم مذهب‌ها و فرق گوناگونی ایجاد شد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه روش درست تبلیغ بسیار از خود آن با اهمیت‌تر است، بیان کرد: ذوق و سلیقه و درک و جهان شناسی باید در امر تبلیغ مورد توجه باشد.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه باید در گزینش مبلغ امور این چنینی اصل قرار گیرد، افزود: باید در اندازه‌ای ایمان و قدرت و عقیده باشیم که وهابیت و صهیونیسم را به مجادله بپذیریم و بر حق بودن خود را اثبات کنیم.

استاد برجسته حوزه بیان کرد: تبلیغ کار بسیار ارزشمندی است که هر چه درآن گام برداریم کم است، در دنیای امروز که همه دنیا به جنگ ما آمده‌اند غیر از تبلیغ راهی نداریم.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در تبلیغ، افزود: باید دستگاه پخش قوی برای پیام خود داشته باشیم و صدا و سیما درد ما را دوا نمی‌کند و باید به فکر رسانه‌ای قوی باشیم.
https://qomnews.ir/vdcc10q1.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما