کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیات مدیره کلیسای شرق آشور تهران:خدمات جمهوری اسلامی به اقلیت های دینی انکارناپذیر است

خبرگزاری ايرنا , 6 خرداد 1395 ساعت 22:45

قم نیوز: عضو هیات مدیره کلیسای شرق آشور تهران با بیان اینکه خدمات جمهوری اسلامی به اقلیت های دینی انکارناپذیر است گفت: همانگونه که اقلیت های دینی در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود در صحنه حاضر بوده و جانفشانی کردند امروز نیز اگر خطری نظام را تهدید کند با کمال اشتیاق حاضر به جانفشانی و دفاع از انقلاب اسلامی هستیم.


به گزارش قم نیوز، «جانسون تومه» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید جمعی از اقلیت های دینی از بیت امام خمینی(ره) در قم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ما آشوری ها در عرصه های مختلف، ایرانی بودن خود را ثابت کردیم و در جنگ تحمیلی نیز شهدا، جانبازان و حتی مفقودانی را تقدیم کردیم.

وی گفت: از همه خدماتی که در راه انقلاب اسلامی ارائه داده ایم راضی هستیم و اگر امروز هم کسی بخواهد به کشور ما آسیبی وارد کند، همه ما در هر زمان و هر مکان در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

عضو هیات مدیره کلیسای شرق آشور تهران با اشاره به مهربانی های مسئولان و مردم ایران در حق اقلیت های دینی اظهارکرد: لطف و مهربانی های ملت ایران برای ما ارزشمند است و تاکنون جز مهربانی از سران و مسئولان نظام و رهبر معظم انقلاب چیز دیگری مشاهده نکردیم.

تومه بیان داشت: وقتی برای کار خاصی به اداره ای مراجع می کنیم، زمانی که متوجه می شوند ما از اقلیت های دینی هستیم کارمان را زودتر انجام می دهند.
وی ادامه داد: دشمنان با حرف و حرکات خود، دنبال اختلاف افکنی هستند، اما ما با اتحاد و همدلی، زیبایی واقعیت ها را به دشمنان نشان می دهیم و به عنوان شخصی که 28 ماه در جبهه جنگ بوده و هواپیماهای دشمنان را مورد اصابت قرار می دادم به اقدام های خود افتخار می کنم.

تومه افزود: وقتی شخصی به شما خوبی می کند نباید انکار کنیم؛ جمهوری اسلامی ایران به اقلیت های دینی خدمت کرده و همه راضی هستند، گاهی برخی فضاسازی های دشمنان، برای اهداف خاص خود است.

وی بیان داشت: ملت ایران و اقلیت های دینی در برابر نقشه های دشمن بیدار هستند؛ ما همه ایرانی هستیم و یک پرچم و یک رهبر داریم، ما در این کشور به دنیا آمدیم و برای دفاع از کشور خود و آرمان های امام و رهنمودهای ایشان و رهبر معظم انقلاب نیز آمادگی کامل داریم.

تومه با اشاره به تصور خود از بیت تاریخی امام خمینی(ره) در قم نیز گفت: حس خاصی نسبت به بازدید از محل زندگی امام خمینی(ره) داشتیم و همه در طول مسیر، برای دیدن این صحنه زیبا لحظه شماری می کردیم؛ این مکان سرشار از احساس های زیبا و روحانی است.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) برای همه ملت ایران ارزش بزرگی قائل بوده و احساس قلبی ایشان نیز برای همه ملت یکسان بود و وقتی رهبرکبیر انقلاب چنین حس واحدی نسبت به همه ملت داشته باشد به صورت طبیعی مردم به وی علاقه مند خواهند شد.

وی گفت: امام خمینی(ره) تنها رهبر و متعلق به مسلمانان نبوده بلکه رهبر کل مملکت ایران بوده و ما نیز در این مملکت به عنوان رهبر کبیر انقلاب ایشان را قبول داشته و همواره ایشان را دوست داریم و به رهنمودهای آن رهبر بزرگ نیز عمل خواهیم کرد.

تومه یادآورشد: سخنان امام خمینی(ره) برای همه لذت بخش بود و اقلیت های دینی را در نظر داشتند؛ همیشه برای آرامش و بهتر زندگی کردن آنها فرامینی را می دادند که کسی دلخور نشود.

وی ادامه داد: همه را به صورت مساوی نگاه کردن یک هنر بزرگ برای یک رهبر دینی است و به همین دلیل امام خمینی(ره) جاودانه شد.

بیش از 170 نفر از اقلیت های دینی شامل کلیمیان، زرتشتیان، ارمنیان و آشوریان تهران امروز در سفر به شهر مقدس قم از بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در این شهر دیدن کردند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 38963

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/38963/عضو-هیات-مدیره-کلیسای-شرق-آشور-تهران-خدمات-جمهوری-اسلامی-اقلیت-های-دینی-انکارناپذیر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir