کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رفع مشکلات اسناد ملکی، موجب تعلق خاطر و آسایش روانی مالکان است

پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم , 13 خرداد 1395 ساعت 23:59

قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد: رضایت مردم به معنای پاسخ مثبت به همه مطالبات نیست، بیان علتها خواسته مردم است.


به گزارش قم نیوز، در جلسه ای که به منظور تعامل همکاری جهت تسریع در صدور اسناد واحدهای مسکن مهر با حضور مسئولان ادارت کل راه و شهرسازی و ثبت اسناد استان قم برگزار گردید، حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ضمن تاکید بر جایگاه زمین و مسکن به عنوان سرمایه ای ارزشمند در بین مردم  اظهار داشت: رفع مشکلات اسناد ملکی مردم در ایجاد و تعلق خاطر و آرامش روانی جامعه از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی با تاکید بر تلاش در راستای جلب رضایت مردم عنوان نمود: این بدان معنا نیست که به تمام مطالبات مردمی پاسخ مثبت داده شود، بلکه بیان علتها و ارائه طریق جهت رفع معضلات ملکی، خواسته مردم است.

صبوری تعامل و همکاری دستگاه های ذیربط بخصوص اداره کل ثبت اسناد و املاک را مهم ارزیابی  نمود و گفت: رفع مشکلات موجود جهت ثبت و صدور اسناد واحدهای مسکن مهر، موجب تعلق خاطر بیشتر و آرامش روانی ساکنین این واحدها می گردد.

در این جلسه که به منظور هم افزایی و هماهنگی بیشتر دو دستگاه متولی امور ملکی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید، سلامتی مدیرکل ثبت اسناد استان قم نبز ضمن استقبال از برگزاری این جلسه اظهار داشت: ثبت اسناد استان قم با تمام توان و امکانات جهت رفع مشکلات موجود در خصوص ارائه اسناد واحدهای مسکن مهر براساس قوانین موضوعه در حال انجام وظیفه می باشد.

در پایان جلسه با اهدا لوح سپاس از خدمات و تلاش های مدیران ثبت اسناد و املاک حقوقی تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/135


کد مطلب: 39176

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/39176/رفع-مشکلات-اسناد-ملکی-موجب-تعلق-خاطر-آسایش-روانی-مالکان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir