کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خبر داد:

راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در قم

خبرگزاری فارس , 9 بهمن 1390 ساعت 8:32

قم نیوز: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در قم به منظور بالا بردن سطح سرانه مطالعه در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، علی فریدونی اظهار داشت: با توافقاتی که بین شهرداری قم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قم صورت گرفت، ایستگاه مطالعه در قم راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این ایستگاه شبیه اتوبوس کتاب است که در نقاط خاص مستقر شده و به مردم کتاب امانت می‌دهد تا فرهنگ کتابخوانی بین مردم تقویت شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم ابراز داشت: بر اساس توافقی که بین سه دستگاه مذکور صورت گرفته است، شهرداری مکلف به تهیه اتوبوس، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی متکفل تهیه منابع و کتاب و اداره کتابخانه‌های عمومی نیز کار مدیریتی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به محتوای کتاب‌هایی که در ایستگاه مطالعه ارائه می‌شود، گفت: بر اساس موافقت‌های صورت گرفته، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم قرار است سه هزار جلد کتاب به این ایستگاه تزریق کند.

فریدونی تصریح کرد: کارهایی که در زمینه کودک و نوجوان صورت گرفته به خوبی جواب داده است و به همین دلیل اولویت گزینش کتاب با خانواده‌هایی است که دارای کودک و نوجوان هستند.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 4021

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4021/راه-اندازی-ایستگاه-مطالعه-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir