کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمديد مهلت شركت در مسابقه عكس شهروند عاشورايي تا دهم آبان ماه

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 2 آبان 1395 ساعت 15:00

قم نیوز: مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم گفت: فراخوان مسابقه عكس شهروند عاشورايي كه با مشاركت بسيج دانشجويي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر و شهرداري قم برگزار گرديده تا ۱۰ آبان تمديد شد.


به گزارش قم نیوز، حميدرضا عابدي خرسند با اشاره به اهداف برگزاري مسابقه عكس شهروند عاشورايي، اظهار كرد: اين مسابقه در راستاي ثبت فرهنگ‌ها، آداب و رسوم مختلف در برگزاري مراسمات عزاداري، همچنين فعاليت‌هاي شهروندان براي آماده‌سازي شهر متناسب با ايام و خدمات رساني ويژه شهرداري به عزاداران حسيني با اعلام فراخوان مردمي برگزار شده است.

مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم با تاكيد بر اينكه در شهرهاي مختلف كشور فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلفي در مراسمات عزاداري محرم و صفر وجود دارد، خاطرنشان كرد: ثبت اين فرهنگ‌ها، آداب و رسوم مي تواند بستري را براي ماندگاري و جلوگيري از كمرنگ شدن آنها در بين شهروندان فراهم كند.

عابدي با بيان اينكه فرهنگ شهروندي در مراسم هاي آييني، سياه پوشي مساجد و محلات در ايام محرم و صفر و خدمات رساني شهرداري به عزاداران حسيني جزو محورهاي برگزاري اين مسابقه است، افزود: مسابقه عكس شهروند عاشورايي با مشاركت شهرداري و بسيج دانشجويي دانشگاه علمي و كاربردي فرهنگ و هنر قم برگزار شده است.

وي با اشاره به تمديد مهلت ارسال آثار به اين مسابقه تا ۱۰ آبان ماه، تصريح كرد: علاقمندان به شركت در مسابقه عكس شهروند عاشورايي مي توانند آثار خود را به آيدي تلگرام @qomcitizen به همراه نام و شماره تماس خود ارسال كنند.

مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم خاطرنشان كرد: آثار توسط داوران برجسته مورد نقد و بررسي قرار مي گيرد و به سه نفر نخست اين مسابقه جوايزي ارزنده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 42839

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/42839/تمديد-مهلت-شركت-مسابقه-عكس-شهروند-عاشورايي-دهم-آبان-ماه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir