کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط مدیرکل امور نخبگان و استعداد‌های برتر حوزه‌‌های علمیه خواهران

برنامه‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای توانمندسازی طلاب تشریح شد

18 آبان 1395 ساعت 21:30

قم نیوز: مدیرکل امور نخبگان و استعداد‌های برتر حوزه‌‌های علمیه خواهران گفت: برای توانمندسازی و ارتقای طلاب به سطوح بالاتر و تبدیل آنان به نخبگان آینده حوزوی، طرح‌هایی مانند استفاده از استادان برای راهنمایی طلاب، دوره‌های پودمانی، همایش‌ها، نشست‌ها، اردوها، بازدید‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ... پیش‌بینی شده است.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین داود رجبی‌نیا در چهارمین نشست مدیران استانی حوزه‌‌های علمیه خواهران در سال 95 به تشریح وضعیت امور ممتازان، استعداد‌های برتر و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران پرداخت.

وی با اشاره به وظایف اداره‌کل ‌امور نخبگان و استعدادهای برتر گفت: شناسایی ممتازان و استعداد‌های برتر و کشف نخبگان، حمایت مادی و معنوی از ممتازان و استعدادهای برتر، ارتقا و توانمندسازی ممتازان و استعداد‌های برتر و ایجاد ظرفیت‌های لازم برای بکارگیری و بهره‌مندی از توانمندی‌های استعداد‌های برتر و نخبگان حوزوی از جمله وظایف این اداره به شمار می‌رود.

رجبی نیا افزود: این اداره‌کل در صدد است بتواند با شناسایی و ساماندهی و در نهایت علم‌افزایی و مهارت‌افزایی نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران، موجبات بهره‌مندی بیشتر را در حوزه‌های علمیه و خارج از آن فراهم کند.

مدیرکل امور‌نخبگان و استعداد‌های برتر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه برنامه‌های ارتقایی برای طلاب و نخبگان در نظر گرفته شده است اظهار کرد: در حوزه‌ شناسایی و ساماندهی می‌کوشیم تا در عرصه‌های آموزش، پژوهش، فرهنگی تبلیغی، اخلاق و تربیت و مدیریت شناسایی و ساماندهی صورت گیرد.

رجبی‌نیا خاطرنشان کرد: برای توانمندسازی و ارتقاء طلاب به سطوح بالاتر و تبدیل آنان به نخبگان آینده حوزوی، طرح‌هایی مانند استفاده از استادان برای راهنمایی طلاب، دوره‌های پودمانی، همایش‌ها، نشست‌ها، اردوها، بازدید‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ... پیش‌بینی شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم، سامانه ناب(نام اختصاری اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر) با آدرس nab.whc.ir رونمایی شد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 43391

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/43391/برنامه-های-مرکز-مدیریت-حوزه-های-علمیه-خواهران-توانمندسازی-طلاب-تشریح

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir