کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم مطرح کرد

بررسی مدیریت گفتمان در بحث بافت‌های فرسوده شهری در نشست معاونان کلانشهرها

خبرگزاری فارس , 17 آذر 1395 ساعت 16:30

قم نیوز: سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: مدیریت گفتمان در بحث بافت‌های فرسوده شهری در نشست معاونان کلانشهرها مطرح و تصمیم‌گیری خواهد شد.


به گزارش قم نیوز، غلامرضا جانقربان پیش از ظهر امروز در سی امین نشست تخصصی معاونین شهرسازی و معماری شهرداری کلان‌شهرهای کشور که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه امروز پذیرای معاونین معماری و شهرسازی کلان‌شهرها در سی‌امین نشست تخصصی هستیم گفت: این نشست با 6 دستور که هرکدام می‌تواند محورهای کاری زیادی را در مباحث حقوقی، اقتصادی و هوشمندسازی شهرسازی‌ها فراهم کند شکل گرفته است.

وی ادامه داد: دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به اخذ خدمات شهروندی و رویکرد مدیریت گفتمان در بحث بافت‌های فرسوده شهری که مهم ترین دغدغه امروز کلان شهرها و شهرها بوده و به عنوان تهدید تلقی می‌شود نیز در این نشست مطرح خواهد شد.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با اشاره به شکل گیری سند ملی بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف با موضوع احیا، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی در دولت و ستادهای استانی و محلی تصریح کرد: تحقق این سند در شهر قم نیازمند عزم ملی و استانی است و این نشست به بحث و بررسی این پدیده می پردازد.

وی با اشاره به دیگر مباحث این جلسه گفت: ساختار جدید تشکیلات شهرسازی و معماری و مشکلات آنها و بحث برون سپاری مباحث در حوزه خدمات شهرسازی کلان شهرها و موضوعات پیشنهادی کلان شهرها مورد بحث، تحلیل، نقد، تصمیم سازی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

گفتنی‌ است این نشست از صبح امروز در سالن رضوان شهرداری آغاز شده و تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 44322

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44322/بررسی-مدیریت-گفتمان-بحث-بافت-های-فرسوده-شهری-نشست-معاونان-کلانشهرها

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir