کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجموعه آيه‌هاي اقتدار با حضور آيت‌الله نوري همداني در قم رونمايي شد

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 9 دی 1395 ساعت 20:30

قم نیوز: مراسم رونمايي از طرح هاي كمپين آيه هاي اقتدار ويژه دهه بصيرت با حضور آيت‌الله العظمي نوري همداني در سالن اجتماعات دارالشفاء قم برگزار شد .


به گزارش قم نیوز، مجموعه طرحهاي آيه‌هاي اقتدار با حضور آيت‌الله حسين نوري همداني پيش از ظهر امروز در همايش حوزه انقلابي، پشتوانه علمي، معنوي و سياسي نظام اسلامي در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء رونمايي شد.

اين طرحها در مورد ايام دهه بصيرت است كه به همت اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم طراحي و چاپ شده است.

حميد رضا عابدي مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم در حاشيه مراسم رونمايي از مجموعه‌هاي آيه‌هاي اقتدار در جمع خبرنگاران گفت: طرح‌هاي اين مجموعه توسط جوانان انقلابي با محوريت انقلاب اسلامي طراحي شده و از امروز به صورت گسترده در شهر مقدس اكران خواهد شد.

وي ادامه داد: مجموعه‌هايي شبيه مجموعه آيه‌هاي اقتدار كه توسط تعدادي از جوانان و گرافيست‌هاي انقلابي طراحي مي‌شود را در مناسبت‌هاي ديگر هم خواهيم داشت.

مديركل روابط عمومي و بين الملل شهردار قم در پايان خاطرنشان كرد: از اين به بعد در سطح شهر براي طرح‌هاي تبليغاتي ويژه مناسبت‌ها از مجموعه‌هاي طراحي شده توسط جوانان انقلابي علاقمند به فضاهاي تبليغاتي و گرافيكي استفاده خواهيم كرد تا ديگر كارهاي سليقه اي و اغتشاشات بصري كه قبلا در شهر بود را شاهد نباشيم.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45083

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45083/مجموعه-آيه-هاي-اقتدار-حضور-آيت-الله-نوري-همداني-قم-رونمايي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir