کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم:

15 هزار نهال در شهرك‌هاي صنعتي قم كاشته مي‌شود

خبرگزاری فارس , 9 اسفند 1395 ساعت 14:30

قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم از غرس بيش از 15 هزار اصله نهال در سطح شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان قم همزمان با هفته درختكاري خبر داد.


به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد اظهار کرد: این تعداد نهال موجب افزایش 9 هکتاری فضاهای سبز در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهرک‌های صنعتی استان قم با وجود محدودیت‌ها از نظر فضای سبز در جایگاه مناسبی قرار دارد گفت: در حال حاضر 317 هکتار از اراضی در اختیار شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم به فضای سبز اختصاص یافته که بیانگر اهتمام این شرکت به محیط زیست و تلاش برای ارتقاء فضاهای سبز است.

وی به محدودیت‌های منابع آبی در استان قم اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های صورت رفته و همکاری بسیار مناسب منابع طبیعی در ماه‌های اخیر دو لیتر آب بر ثانیه برای حفظ و توسعه بخشی از فضاهای سبز شهرک صنعتی شکوهیه قم اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار را امری ضروری عنوان کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی قم کوشیده است با تبدیل آبیاری سنتی به مکانیزه بیش از 880 کیلومتر شبکه آبیاری قطره‌ای را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا کند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46543

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46543/15-هزار-نهال-شهرك-هاي-صنعتي-قم-كاشته-مي-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir