کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در بخش خواهران خبر داد

فعالیت 320 خادم امر به معروف خواهر در مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری فارس , 8 فروردين 1396 ساعت 9:00

قم نیوز: مشاور معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در بخش خواهران گفت: 320 خادم امر به معروف خواهر در ورودی‌ها و محوطه این مسجد مقدس فعالیت می‌کنند.


به گزارش قم نیوز، مریم اسماعیلی با اشاره به فعالیت خادمان خواهر در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در ایام نوروز هزار و 500 خادم فرهنگی خواهر در این مسجد مقدس به زائرین خدمات رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در بخش خواهران در سه بخش تکریم زائر، امر به معروف و ارشاد و مشاوره است.

مشاور معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در بخش خواهران افزود: خادمان فرهنگی خواهر در این مسجد در بخش تکریم زائر اقداماتی همچون آماده سازی محل اسکان زائرین خواهر و نیز ارائه خدمات فرهنگی به این زائرین همچون ارائه متبرکات و بسته‌های فرهنگی را انجام می‌دهند.

اسماعیلی با اشاره به فعالیت‌های خادمان خواهر مستقر در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد:  این خادمان با بخش‌های دیگر هم همکاری می‌کنند و زمینه سازی لازم برای تسهیل فعالیت‌های دیگر بخش‌ها انجام می‌دهند، تنظیف مسجد، ارائه خدمات موردنیاز زائرین و مهمانان نوروزی و اقامه نماز از جمله اقدامات دیگر خادمان خواهر مستقر در مسجد مقدس جمکران است.

وی ادامه داد: در بخش ارشاد و مشاوره خواهران در مسجد مقدس جمکران بیش از 60 نفر از اساتید کارشناس حضور دارند و این اساتید به سوالات زائرین در زمینه مهدویت پاسخ می‌دهند، آن‌ها علاوه بر این، قرائت نماز زائرین را تصحیح می‌کنند و به آن‌ها در زمینه حفظ قرآن و خانواده مشاوره می‌دهند.

مشاور معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در بخش خواهران در پایان خاطرنشان کرد: 320 خادم امر به معروف خواهر در ورودی‌ها و محوطه این مسجد مقدس فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46921

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46921/فعالیت-320-خادم-امر-معروف-خواهر-مسجد-مقدس-جمکران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir