کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم مطرح کرد

حرکت موفق شهرداری برای اسکان نوروزی

خبرگزاری فارس , 14 فروردين 1396 ساعت 11:00

قم نیوز: شهردار قم گفت: با امکاناتی که ایجاد و محدودیت‌هایی که در حوزه اسکان فراهم شد شرایط خوبی امسال در شهر ایجاد شده و مردم قم آسایش و راحتی بیشتری در زندگی در شهر دارند.


به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در قم در شان و جایگاه این شهر نیست گفت: برای اینکه بتوانیم حرکت ممتدی را آغاز کنیم باید به صورت مقطعی نیازها را رفع کرده باشیم و سپس به مرور زیرساخت‌ها را در شهر قم تقویت کنیم.

وی از کلنگ‌زنی 20 مجموعه فرهنگی و تفریحی در فروردین ماه خبر داد و افزود: این امکانات زیرساخت‌های قم را تقویت کرده و بخشی از کمبودهای شهر قم را برطرف می‌کند.

سقائیان‌نژاد به اقدامات شهرداری در نوروز 96 در حوزه اسکان اضطراری اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات ما در سال‌های اخیر بحث سد معبر و ایجاد منظر نامناسب شهری به سبب برپایی چادر در هسته مرکزی شهر، محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بوده است.

وی با اشاره به آماده سازی پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران با تعامل مسوولان این مکان مقدس برای اسکان زائرین بیان کرد: خوشبختانه امکانات بسیار خوبی در این فضا فراهم شد و شاهد استقبال و حضور خیل عظیم زائرین برای اسکان و استراحت در این فضا هستیم.

شهردار قم جلوگیری از چادرخواب در هسته مرکزی شهر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: با امکاناتی که ایجاد و محدودیت‌هایی که در حوزه اسکان فراهم شد شرایط خوبی امسال در شهر ایجاد شده و مردم قم آسایش و راحتی بیشتری در زندگی در شهر دارند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47026

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47026/حرکت-موفق-شهرداری-اسکان-نوروزی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir