کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

تلاش برای اجرایی شدن شعار سال در دانشگاه علوم پزشکی قم/اقتصاد مقاومتی همواره سرلوحه کار است

خبرگزاری فارس , 15 فروردين 1396 ساعت 15:00

قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: همگان وظیفه داریم در این راستا کوشیده و با همت مضاعف و تلاش و کوشش در راستای تحقق شعار و توجه به منویات ایشان بکوشیم.


به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی خواه در نخستین جلسه هیات رئیسه دانشگاه در سال جدید ضمن تبریک فرارسیدن این سال به شعار مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امسال از سوی رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده که باید با برنامه ریزی و همت در این زمینه تلاش کنیم.

وی افزود: همگان وظیفه داریم در این راستا کوشیده و با همت مضاعف و تلاش و کوشش در راستای تحقق شعار و توجه به منویات ایشان بکوشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: با افتخار می‌گوییم که در این دانشگاه طی سال‌های گذشته و به ویژه سال پیش، قدم‌های اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته‌ایم و تلاش کرده‌ایم تا در زمینه رفع عقب ماندگی‌های کهنه و متراکم حرکت کنیم.

ایرانی خواه به چند نمونه از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته در این خصوص اشاره کرد و گفت: احداث بیمارستان‌های جدید و گسترش بخش‌های نوین تشخیصی درمانی و تلاش برای فراهم کردن مسائل بهداشتی از جمله این موضوعات بود که البته در نقطه شروع هستیم و اعتقاد داریم که با زیربنای طرح تحول نظام سلامت و روحیه انقلابی به نقطه مطلوب خواهیم رسید.

وی افزود: در کنار آن به کارگیری نیروهای کارآمد را داشته‌ایم که بیش از هزار نفر نیرو جذب و در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت به کار گیری شدند و باید بدانیم هر اندازه در زمینه بهداشتی و طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت کار شود، به همان میزان کارهای درمانی و هزینه‌های سرسام آور آن از بین خواهد رفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این دانشگاه برجسته‌ترین دستگاهی بود که توانست در بخش خصوصی کارهای نوینی را انجام داده که از جمله آن مشارکت در احداث مراکز بیمارستانی و بیمارستان هزار تختخوابی بود که به عنوان یک پروژه ملی به شمار می‌رود.

وی به استفاده از پتانسیل بخش خیرین اشاره کرد و گفت: خیرین نقش بسزایی در رفع مشکلات حوزه سلامت دارند و در این دوره سعی کردیم با برنامه ریزی از ظرفیت این بخش استفاده کرده و در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

ایرانی خواه گفت: سالی که گذشت سال سخت تری نسبت به سال‌های قبل بود اما خوشبختانه بسیاری از این سختی‌ها با برنامه ریزی دقیق، منجر به خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: امیدواریم جاده ای که امروز هموار و در زمینه عمران و آبادانی تلاش می‌کند همواره برقرار بوده و به دور از شعار و جناح بازی‌های سیاسی و با داشتن روحیه انقلابی در این زمینه کوشیده و در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی در پایان به ارائه خدمات گسترده توسط این دانشگاه در ایام نوروز اشاره کرد و ضمن قدردانی از عوامل و پرسنل دانشگاه، گفت: تلاش‌های بسیاری در زمینه مسائل بهداشتی، درمانی و اورژانس در ایام تعطیلات انجام شده که با زحمات شبانه روزی خود در راستای خدمات رسانی به مردم گام برداشتند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47047

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47047/تلاش-اجرایی-شدن-شعار-سال-دانشگاه-علوم-پزشکی-قم-اقتصاد-مقاومتی-همواره-سرلوحه-کار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir