کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

موفقیت دوومیدانی‌کار قم در کسب سهمیه رقابت‌های جهانی کارگران

خبرگزاری فارس , 2 ارديبهشت 1396 ساعت 9:00

قم نیوز: رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم گفت: یکی از چهره‌های موفق چند سال اخیر این رشته موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی کارگران شد.


به گزارش قم نیوز، علی رضایی اظهار کرد: چهره موفق دوومیدانی قم در کسب رکورد ورودی مسابقات دوومیدانی کارگران قهرمانی جهان رضا ملک‌پور است که توانست در پیکارهای انتخابی نمایشی بسیار خوب از خود ارائه کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی کارگران دوومیدانی‌کار در سال 2017 به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: به همین منظور پیکارهای دوومیدانی قهرمانی کارگران کشور به عنوان انتخابی تیم ملی در نظر گرفته شد و رضا ملک‌پور این موفقیت را نصیب خود و ورزش قم کرد.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم افزود: رقابت‌های انتخابی تیم ملی دوومیدانی کارگران ایران به میزبانی استان خراسان‌رضوی و شهر مقدس مشهد به انجام رسید و نفرات برتر برای همراهی تیم کشورمان در رقابت‌های جهانی لتونی در هر دو بخش آقایان و بانوان مشخص شدند.

وی ابراز کرد: این مسابقات با برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های کارگری و با حضور تعداد 115 دوومیدانی‌کار به انجام رسید و شرکت کنندگان در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 400 متر با مانع، پنج هزار متر، پرتاب وزنه و پرتاب دیسک به رقابت پرداختند.

رضایی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی انجمن دوومیدانی کارگران کشور، رقابت‌های بخش مردان با حضور 80 دونده از 20 تیم مختلف سراسر کشور برگزار شد و موفقیت نماینده قم در کسب مقام نخست پیکارهای رشته 400 متر با مانع رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: رضا ملک‌پور که از چهره‌های موفق دوومیدانی قم در میادین مختلف به شمار می‌رود توانست در رشته 400 متر با مانع عنوان نخست و مقام قهرمانی را به خود اختصاص بدهد، ضمن اینکه در همین رشته سجاد آشوری از تیم هرمزگان رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد، ضمن اینکه رقابت‌های بخش بانوان با حضور 35 دونده در قالب 10 تیم برگزار شد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47446

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47446/موفقیت-دوومیدانی-کار-قم-کسب-سهمیه-رقابت-های-جهانی-کارگران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir