کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم خبر داد

برگزاری رقابت‌های انتخابی 3 رده سنی تکواندو در قم

خبرگزاری فارس , 6 ارديبهشت 1396 ساعت 6:00

قم نیوز: رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم از برگزاری رقابت‌های انتخابی سه رده سنی بخش پسران برای شناخت برترین‌های اوزان مختلف در قم خبر داد.


محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در تقویم سال 1396 هیأت‌ تکواندو استان قم برنامه‌های متنوعی در بخش‌های همگانی، قهرمانی، آموزش و فرهنگی در نظر گرفته شده است و اعزام‌های مختلفی نیز به رقابت‌های کشوری این رشته خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته مسابقات هیأت‌ تکواندو استان قم، روز جمعه پانزدهم اردیبهشت  ماه برای برگزاری مسابقات کیوروگی قهرمانی و انتخابی قم برنامه‌ریزی شده و تکواندوکاران شرکت کننده در سه رده سنی برای کسب عناوین برتر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم افزود: این دوره از مسابقات به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده جنب بوستان هاشمی قم، در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان و در رده کمربند قرمز، مشکی و آبی‌هایی برگزار می‌شود که در این ماه توانسته‌اند کمربند قرمز بگیرند.

وی در ادامه به شرایط ثبت‌نام برای حضور در این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: ثبت‌نام تا روز یازدهم اردیبهشت  ماه انجام می‌شود و در رده سنی خردسالان مسابقات با عنوان غنچه‌های تکواندو ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1384 تا دهم دی‌ماه سال 1387 به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم اضافه کرد: رقابت‌های رده سنی نونهالان تکواندو انتخابی قم با عنوان شکوفه‌های تکواندو و با جدال تکواندوکاران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی‌ماه سال 1387 برگزار می‌شود و پیکارهای رده سنی نوجوانان نیز با عنوان جام آینده‌سازان تکواندو بین تکواندوکاران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1381 برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام حضوری انجام نمی‌شود، ضمن اینکه ارائه اصل کارت بیمه ورزشی سال 96 به همراه یک قطعه عکس، رضایت‌نامه‌های ولی و مربی تکواندوکار در زمان وزن‌کشی الزامی است و امیدوارم با پایان این رقابت‌ها یک تیم پرقدرت و آماده را برای رقابت‌های کشوری انتخاب کنیم.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47520

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47520/برگزاری-رقابت-های-انتخابی-3-رده-سنی-تکواندو-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir