کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

رئیس جمهور آینده باید حامی محرومان و دشمن ستیز باشد

خبرگزاری فارس , 8 ارديبهشت 1396 ساعت 16:00

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رئیس جمهور باید مدیر، مدبر، عادل و دشمن ستیز باشد گفت: در نظام جمهوری اسلامی هر فردی قصد خدمت دارد، لازم است تابع قوانین اسلام بوده و قانون اساسی که بر گرفته از اسلام است خط قرمز او باشد.


به گزارش قم نیوز، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله محسن فقیهی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در روز29 اردیبهشت ماه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکیدکرد و این حضور را حمایت از نظام و انقلاب دانست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات قطعا پاسخ و مشت محکمی بر دهان  استکبار و ایادی آنها خواهد بود و به  همین دلیل، لازم است همه مردم دراین روز حضور پیدا کنند و همانند گذشته اعلام کنند که پشتیبان نظام وکشور هستند.

فقیهی گفت: مردم ایران در همه حال ثابت کرده‌اند‌ با حضور خود، اسلام و دین و جمهوریت را قبول دارند و حاضر نیستند کوچکترین خدشه‌ای به دین و نظام جمهوری اسلامی وارد شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مردم، اسلام و ولایت فقیه ارکان اصلی انقلاب هستند افزود: مردم از گذشته تا به حال شرکتی پررنگ در انتخابات داشته‌اند و با رأی حداکثری جمهوریت و اسلامیت را پذیرفته‌اند و به همین دلیل اجازه نخواهند داد، فرد یا شخصی برای رسیدن به منافع خود از قوانین دینی و اسلامی عبورکند. بنابراین در نظام جمهوری اسلامی هر فردی قصد خدمت دارد، لازم است تابع قوانین اسلام  بوده و قانون اساسی که بر گرفته از اسلام است خط قرمز او  باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: کسی که در این کشور و نظام می‌خواهد در جایگاه مهم ریاست جمهوری قرارگیرد، لازم است حامی محرومین، مستضعفین، انقلاب و ملت باشد و از حقوق همه جانبه آنها در برابر دشمنان دفاع کند.

وی گفت: رئیس جمهور کسی باشد که پشتبیان انقلاب، عالم به زمانه، مدیر، مدبر، عادل و دشمن ستیز بوده و عمل را بر شعار دادن ترجیح دهد و صادقانه برای پیشرفت نظام تلاش کند و برای خدمت از جان مایه گذارد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47569

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47569/رئیس-جمهور-آینده-باید-حامی-محرومان-دشمن-ستیز-باشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir