کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم مقام ستاد انتخاباتي ميرسليم در استان قم:

بداخلاقي سياسي ضربه‌های سنگینی به جامعه زده است/تشریح برنامه‌های میرسلیم در سفر به قم

خبرگزاری فارس , 10 ارديبهشت 1396 ساعت 12:00

قم نیوز: قائم مقام ستاد انتخاباتي سيدمصطفي آقاميرسليم در استان قم گفت: طي گذشت سال‌ها ضربه‌هاي جبران‌ناپذيري از بداخلاقي سياسي در جامعه سياسي كشور شاهد بوديم اين بداخلاقي‌ها به نااميدي مردم منتهي شده است.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جعفر بای پیش از ظهر امروز نشست مطبوعاتی با اشاره به محل ستاد میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این ستاد در کوچه بیگدلی واقع شده که از کمیته‌های دانشجویی، طلاب و روحانیون، خواهران، بازاریان و... تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: جریان اصولگرا دستیابی به وحدت رویه را پیگیری می‌کند تا در انتخابات موفق شود. در نظر است در پایان مناظره‌ها از طریق جامعتین بررسی شود و اگر توافق بین سه کاندیدا انجام شود ائتلافی تشکیل شود.

قائم مقام ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم در استان قم عنوان کرد: در دوران گذشته قالیباف و ولایتی میثاق‌نامه نوشتند ولی به آن عمل نکردند و در این دوره قالیباف و حجت‌الاسلام رئیسی با یکدیگر میثاق نامه نوشتند که به نفع یکدیگر کنار روند ولی ممکن است عملی نشود.

وی با بیان اینکه اخلاق اسلامی و اخلاق مداری باید در تبلیغات سیاسی محور کار باشد گفت: طی سال‌ها ضربه‌های جبران‌ناپذیری از بداخلاقی سیاسی در جامعه سیاسی کشور شاهد بودیم و این بداخلاقی‌ها به ناامیدی مردم منتهی شده است.

وی عنوان کرد:‌ در دوران کنونی زمانی که از مردم سؤال می‌شود به چه کسی رأی می‌دهید با پاسخ‌های ناامید کننده مواجه می‌شویم و می‌گویند در جامعه‌ای که اختلاس و حقوق‌های نجومی وجود دارد اعتماد کردن دشوار است.

بای تأکید کرد: کاندیداها باید اعتمادسازی را در جامعه با اخلاق ایجاد کنند و از تهمت زدن بپرهیزند و به ارائه برنامه‌های خود برای مردم توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم در مناظره اول درباره نجابت میرسلیم سخن گفتند گفت: بازتاب بداخلاقی‌های سیاسی در جامعه اثر سوء دارد و درصد اعتماد مردم را نسبت به سیاست‌مداران کاهش می‌دهد.

قائم مقام ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم در استان قم خاطرنشان کرد: مردم طی 12 سال گذشته در دولت‌ها شاهد رانت‌خواری‌ها، اختلاس‌‌ها و حقوق‌های نجومی بودند این امر سبب شده اعتماد مردم نسبت به کارگزاران حکومتی کاهش پیدا کند. این امر پیگیری می‌شود که انسان‌های پاک دست و صادق در دولت‌های آینده استفاده شود بنابراین با شعار دولت راستی و پاک‌دستی به میدان آمدیم.

وی با بیان اینکه میرسلیم یک نخبه اقتصادی است و خدمات صادقانه به انقلاب و کشور داشته است گفت: وی مسؤولیت‌هایی در دوران انقلاب عهده‌دار بوده و حتی برخی از مطرح کردن برخی مسؤولیت‌ها پرهیز داشتند تا برای خود سرمایه‌ای ایجاد نکنند.

بای عنوان کرد: میرسلیم در زمینه بیت المال بسیار محتاط است، در چنین شرایطی ما به اینگونه نیروها نیاز داریم و در واقع گمشده مردم اعتماد مردم به مسؤولان پاکدست است.

وی یادآور شد: برخی از کاندیداها به تبلیغات ناصحیح روی آوردند در حالی که باید به گونه‌ای برخورد کنیم که نه تنها نزد مردم بلکه نزد خداوند بتوانیم پاسخگو باشیم.

قائم مقام ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم در استان قم با بیان اینکه جریان اصولگرا به طور کلی رقیب جریان اصلاحات است گفت:‌ بیان کردن افتراها و تهمت‌ها به یکدیگر ناپسند است، نباید به بداخلاقی بپردازیم تا چه زمانی باید خسارت بداخلاقی‌ها را در جامعه بپردازیم؟ پاره کردن پوسترهای تبلیغاتی خسارت بزرگی در جامعه است مردم نفرت خود را به عملکرد برخی مسؤولان اینگونه بروز می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: میرسلیم با پشتوانه نخبگان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وارد میدان شده است و نظرات مشورتی خود را نسبت به دولت‌های گذشته ارائه کرده و در طرح اقتصاد مقاومتی از مسؤولان رده اول است.

بای ادامه داد: برخی بیان می‌کردند طرح اقتصاد مقاومتی عملیاتی نیست در حالی که میرسلیم بیان کرد طرح اقتصاد مقاومتی را عملیاتی می‌کنیم.

وی از سفر میرسلیم به قم در روز دوشنبه خبر داد و افزود: دیدار با کارگران کارخانه‌های قم در شهرک شکوهیه و دیدار با دانشجویان دانشگاه پردیس از جمله برنامه‌های میرسلیم است. وی پس از نماز مغرب و عشا در مسجد ابوالفضل عباس(ع) به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

قائم مقام ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم در استان قم خاطرنشان کرد: کاندیداها در نظر داشته باشند اگر اشتغال جوانان را حل کنند مشکلات دیگر نیز حل می‌شود اگر به جای پرداختن به مشکلات جامعه به دعواهای سیاسی بپردازیم مشکلات مردم حل نمی‌شود.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در داخل کشور گفت:  سرمایه‌گذاری در داخل کشور اشتغال را به همراه دارد و نتیجه سرمایه‌گذاری حل معضل بیکاری است.

بای خاطرنشان کرد: باید از مشاجرات سیاسی پرهیز کرد و راهکار عقلانی ارائه داد که در کشور ظرفیت اجرا داشته باشد زیرا نتیجه مشاجرات بی‌اعتمادی مردم است.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47598

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47598/بداخلاقي-سياسي-ضربه-های-سنگینی-جامعه-زده-تشریح-برنامه-های-میرسلیم-سفر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir