کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستای ترویج فرهنگ تربیت دینی؛

غرفه های کودک صحن جامع فاطمی حرم حضرت معصومه افتتاح شد

خبرگزاری رسانيوز , 17 ارديبهشت 1396 ساعت 5:55

قم نیوز: رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از افتتاح غرفه کودک در میدان آستانه و صحن جامع فاطمی در راستای ترویج فرهنگ تربیت دینی خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی فتح الله زاده، رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ، با اشاره به افتتاح غرفه کودک در میدان آستانه و صحن جامع فاطمی آستان مقدس حضرت معصومه (س) در راستای ترویج سبک تربیت دینی در مجاورت بارگاه منور کریمه اهل بیت(ع) گفت: در ماه جاری غرفه کودک میدان آستانه پذیرای 9 هزار خردسال و غرفه صحن جامع فاطمی پذیرای 14 هزار کودک بوده است.

وی افزود: واحد کودک و نوجوان آستان مقدس در فروردین ماه پذیرای بیش از ۳۵ هزار مراجعه کننده بوده و اجرای برنامه های متنوع از قبیل «یک روز به یاد ماندنی» ویژه کودکان با حضور ۱۵ گروه دانش آموزی و پذیرش بیش از ۵ هزار کودک در رواق کودک از جمله خدمات ارائه شده در فروردین ماه بوده است.

رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: غرفه کودک و نوجوان میدان آستانه و صحن جامع فاطمی فقط بعد از ظهرها پذیرای مراجعان هستند اما غرفه کودک رواق خواهران و غرفه کودک و نوجوان واحد اصلی این اداره همه روزه در نوبت صبح و عصر به خانواده و کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارائه می کنند.

حجت الاسلام فتح الله زاده ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای دختران و پسران ویژه برنامه های شکوفه های آسمانی است که این برنامه ها با حضور دو هزار خردسال و کودک برگزار شده است.

وی افزود: در بخش نوجوانان نیز این اداره با برگزاری ۹ ویژه برنامه پذیرای ۴۰۰ نفر بوده است و همچنین در رواق نوجوانان نیز در فروردین ماه بیش از سه هزار نفر نوجوان پذیرش شده اند و به آنها خدمات مختلف فرهنگی ارائه شده است.

رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) یادآور شد: برگزاری برنامه هفتگی محفل انصار المهدی(عج)  و ویژه برنامه طلیعه بندگی برای دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند از دیگر برنامه ای این اداره در فروردین ماه بوده است.
انتهای پیام /137


کد مطلب: 47780

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47780/غرفه-های-کودک-صحن-جامع-فاطمی-حرم-حضرت-معصومه-افتتاح

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir