کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

بهره‌مندی 539 نفر از زائران حرم حضرت معصومه(س) از خدمات امدادی هلال احمر

خبرگزاری فارس , 29 خرداد 1396 ساعت 22:00

قم نیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 539 نفر از زائران حرم حضرت معصومه (س) از خدمات امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر استان قم در لیالی قدر بهره مند شدند.


به گزارش قم نیوز، محمدرضا بهرامی ضمن آرزو قبولی طاعات و عبادات روزه داران بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان قم طبق روال سال‌های گذشته برای ارائه خدمات به زائران و مجاورین حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر به صورت آماده باش در پست‌های از پیش تعیین شده مستقر شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم افزود: پست‌های امدادی و درمانی با مشارکت معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قم در داخل حرم حضرت معصومه(س)  از جمله صحن امام رضا(ع)، صحن جوادالائمه(ع)، صحن امام هادی (ع) صحن فاطمه الزهرا (س) مستقر شده و نیز یک بقعه ویژه بانوان و یک بقعه ویژه آقایان برای امداد رسانی ایجاد شده که نیروهای هلال احمر در این پست‌ها حضور دارند.

وی در ادامه بیان داشت: 15 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه خودروی نجات، چهار دستگاه موتورلانس امدادی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ویژه این ایام در حرم و اطراف حرم مستقر شد.

بهرامی در ادامه گفت: 225 نفر از پزشکان، پرستاران، امدادگران و نجاتگران در قالب 51 تیم عملیاتی در حرم مطهر، خیابان‌های منتهی به حرم و درب‌های ورودی آستان مقدس برای پوشش امدادی این محدوده مستقر شدند.

وی در پایان اظهار کرد: در این سه شب تعداد 539 نفر از زائران گرامی به پستهای هلال احمر مراجعه کردند که از این آمار تعداد 529 نفر بصورت سرپایی درمان و 10 نفر از ایشان به مراکز درمانی اعزام شدند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49804

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49804/بهره-مندی-539-نفر-زائران-حرم-حضرت-معصومه-س-خدمات-امدادی-هلال-احمر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir