کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آغاز مرحله دوم جام رمضان فوتسال قم رقم خورد

توقف صدراسيستم قم برابر آسيايي‌ها / فوتساليست‌هاي نيروگاه باختند

خبرگزاری فارس , 29 خرداد 1396 ساعت 23:00

قم نیوز: مسابقات مرحله دوم فوتسال جام رمضان باشگاه‌هاي استان قم با پيروزي سه تيم و توقف يكي از مدعيان اصلي كسب عنوان قهرماني آغاز شد.


به گزارش قم نیوز، بعد از پایان رقابت 20 تیم در مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم و حذف 12 تیم از گردونه بازی‌ها، هشت تیم حاضر صعود کننده، مرحله جدیدی از رقابت خود را برای کسب عنوان قهرمانی آغاز کردند.

هشت تیم حاضر در مرحله دوم رقابت‌های جام رمضان فوتسال قم در دو گروه چهار تیمی قرار گرفته‌اند و همانند مرحله قبل، بازی‌های خود را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا تکلیف راه‌یافته‌ها به مرحله نیمه پایانی مشخص شود.

با توجه به گروه‌بندی صورت گرفته برای دیدارهای مرحله دوم مسابقات فوتسال جام رمضان قم، این مرحله از بازی‌ها به مدت سه شب در دو گروه به انجام می‌رسد و از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی بازی‌ها را کسب می‌کنند تا همزمان با عید سعید فطر قهرمان این دوره معرفی شود.

در گروه نخست مرحله دوم، تیم‌‌های صدراسیستم، شهدای نیروگاه، شهدای مدافع حرم و مصالح ساختمانی آسیا و در گروه دوم این مرحله تیم‌های فوتسال بازار بزرگ شمسه، سرای کلبه، امیران اسپرت و دل‌سوختگان اهل بیت (ع) برای کسب مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت می‌کنند.

در شب نخست بازی‌های مرحله دوم و در گروه نخست دیدار حساس تیم‌های فوتسال صدراسیستم و مصالح ساختمانی آسیا با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها همراه بود تا صدراسیستم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این بازی‌ها برابر آسیایی‌ها متوقف شده و بیش از یک امتیاز کسب نکند.

اما در دیگر دیدار این گروه فوتسالیست‌های تیم شهدای نیروگاه در دیداری فوق‌العاده حساس به مصاف صدرنشین یکی از گروه‌های مقدماتی یعنی شهدای مدافع حرم قم رفتند و در پایان این تیم شهدای مدافع حرم بود که با نتیجه نزدیک سه بر دو تیم شهدای نیروگاه را مغلوب کرد.

در گروه دوم این مرحله نیز تیم فوتسال بازار بزرگ شمسه با نتیجه دو بر یک از سد تیم دل‌سوختگان اهل بیت عبور کرد و فوتسالیست‌های تیم امیران اسپرت در مصاف با تیم سرای کلبه (الف) به برتری دو بر یک دست یافتند تا با سه امتیاز این دیدار خود را به عنوان مدعی صعود معرفی کنند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49805

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49805/توقف-صدراسيستم-قم-برابر-آسيايي-ها-فوتساليست-هاي-نيروگاه-باختند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir