کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو خبر داد

اعزام شناگران قم به انتخابی تیم ملی زیر 15 سال

خبرگزاری فارس , 1 تير 1396 ساعت 11:00

قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از اعزام استعدادهای شنا قم به رقابت‌های انتخابی تیم ملی شنا مسافت کوتاه پسران ایران خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حسین حاجی‌اسماعیلی، اظهار کرد: این موضوع به اطلاع تمامی شناگران استان رسیده و علاقمندان می‌توانند در صورت تمایل و آمادگی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی شنا مسافت کوتاه در رده سنی بالای 15 سال بخش پسران آماده خود را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، از 21 تا 23 تیر ماه به میزبانی هیأت‌‌ زنجان برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به دفتر هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم تا هشتم تیر ماه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم اضافه کرد: ساعت کاری دفتر هیأت‌‌ در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی منطقه دورشهر روزهای زوج از ساعت 10 تا 12 صبح است و با توجه به اینکه فصل تابستان و اوقات فراغت را پیش‌رو داریم، فعالیت‌های متنوعی برای اجرا در این فصل پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه از حضور مربیان شنا قم در دوره تئوری مربیگری خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان قم در نظر دارد دوره تئوری مربیگری درجه یک را توسط هیأت‌‌ ووشو برگزار کند، از مربیان هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو نیز برای حضور در این دوره آموزشی دعوت شده است و علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

حاجی‌اسماعیلی در ادامه از برگزاری دوره آمادگی مربیان شنا قم ویژه فعالیت‌های سال جاری خبر داد و اضافه کرد: حضور تمامی مربیان دارای مدارک درجه‌های یک، دو و سه مربیگری که در شنا قم فعالیت می‌کنند و قصد ادامه فعالیت در سال ١٣٩٦ در استخرهای استان را دارند در این دوره الزامی بود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود برگزاری کلینیک بین‌المللی شنا با حضور مدرس فدراسیون جهانی این رشته در مجموعه ورزشی آزادی تهران، اما برای قم سهمیه‌ای پیش‌بینی نشده بود که با تلاش‌های فراوان و عنایت ویژه ریاست فدراسیون، سعید سالاری به نمایندگی از قم به واسطه برخورداری از شرایط لازم در این کلینیک حضور یافت.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49916

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49916/اعزام-شناگران-قم-انتخابی-تیم-ملی-زیر-15-سال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir