کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد

برگزاری افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

خبرگزاری فارس , 14 تير 1396 ساعت 15:15

قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت در روز سوم مرداد در این حرم برگزار می‌شود و سخنران این مراسم تولیت آستان قدس رضوی است.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد بهشتی پور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان که در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این آستان، برگزاری برنامه سفیران کرامت است و خادمان حرم حضرت معصومه(س) پرچم متبرک این حرم را به مکان‌های مختلف می‌برند و یک فضای معنوی را در مکان‌های مختلف به وجود می‌آورند.

وی ادامه داد: خادمان حرم حضرت معصومه(س) در قالب برنامه سفیران کرامت به استان‌های مختلف کشور و هشت کشور جهان خواهند رفت تا این برنامه را در نقاط مختلف ایران و جهان اجرا کنند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت در روز سوم مرداد در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود و باید مدیران استانی در این برنامه شرکت کنند، سخنران این مراسم تولیت آستان مقدس رضوی است و پایان جلسه همراه با خطبه خوانی و گلباران ضریح حضرت معصومه(س) خواهد بود.

بهشتی پور با اشاره به حضور میهمانان خارجی در افتتاحیه جشن  دهه کرامت اظهار کرد: تولیت‌های آستان‌های مقدس جهان در این مراسم شرکت می‌کنند و نهادهای مختلف استان قم می‌توانند در میزبانی از این تولیت‌ها مشارکت داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان خاطرنشان کرد: دهه کرامت یک دهه ویژه است و باید در مبادی ورودی شهر قم پیام‌های تبریکی برای این دهه نصب شود و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان باید در برگزاری این جشن‌ها مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 50432

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50432/برگزاری-افتتاحیه-جشن-های-دهه-کرامت-سخنرانی-حجت-الاسلام-والمسلمین-رئیسی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir