کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت‌‌‌ بسكتبال استان قم خبر داد

اعزام دختران قم به پيكارهاي مینی‌بسکتبال قهرماني كشور

خبرگزاری فارس , 17 تير 1396 ساعت 14:00

قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌ بسكتبال استان قم گفت: تيم دختران قم امروز متشكل از استعدادهاي آينده‌دار اين رشته راهي رقابت‌هاي ميني‌بسكتبال قهرماني كشور شد.


به گزارش قم نیوز، مرتضی سخایی در قم، اظهار کرد: اعزام تیم مینی‌بسکتبال دختران قم به مقصد پیکارهای قهرمانی کشور امروز شنبه هفدهم تیر ماه انجام شد و این تیم از فردا رقابت خود را برای کسب عناوین برتر این رقابت‌ها در جدال با حریفان آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: میزبانی گروهی که تیم هیأت‌ بسکتبال قم در آن حضور دارد، بر عهده شهرستان شاهرود است و در این پیکارها تیم قم با مربیگری سمیه گلی برابر حریفان قرار می‌گیرد، ضمن اینکه طاهره‌ جوان‌دلیر به عنوان سرپرست و زهره بهمنی نیز به عنوان داور این تیم را همراهی می‌کنند.

رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم در ادامه به معرفی اعضای تیم دختران قم پرداخت و افزود: زهرا شیخ‌هادی، مشکات داوری، پریسا خداگو، راحیل کرمی، مائده جبالی، محیا قدسی، نگار فرخ‌زاده، زهرا رامندی، سارا رامندی، فاطمه کریمیان، زهرا بهرامی و ثنا واحدی نفرات این تیم هستند.

وی با بیان اینکه امسال اعزام تیم‌های قمی به چهار رده سنی پیکارهای بسکتبال قهرمانی کشور انجام می‌شود، اضافه کرد: با قرعه‌کشی و همچنین مشخص شدن شرایط سنی، حریفان تیم‌های هیأت‌‌‌ قم در چهار رده سنی مسابقات سال جاری مشخص شده‌ و این تیم‌ها مشغول انجام کارهای آماده‌سازی خود هستند.

سخایی با اشاره به حضور بسکتبالیست‌های قم در منطقه یک کشور، بیان کرد: رقابت‌ها در هشت منطقه به انجام می‌رسد و در منطقه یک تیم‌های هیأت‌ بسکتبال قم، تهران، سمنان و مازندران رقابت‌ خود را در رده‌های سنی مینی‌بسکتبال، نونهالان، نوجوانان و جوانان انجام می‌دهند.

وی همچنین به شرایط سنی بسکتبالیست‌ها برای حضور در این مسابقات اشاره و اظهار کرد: پیکارهای قهرمانی کشور در رده مینی‌بسکتبال ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1383 به بعد انجام می‌شود و امیدواریم که این تیم با دست پر از جدال با حریفان خود بازگردد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 50555

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50555/اعزام-دختران-قم-پيكارهاي-مینی-بسکتبال-قهرماني-كشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir