کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور استاندار قم؛

نخستین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دولتی قم به بهره برداری رسید

خبرگزاری مهر , 4 مرداد 1396 ساعت 17:30

قم نیوز: طی مراسمی با حضور استاندار قم، نخستین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دولتی استان قم با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در بیمارستان نکویی به بهره برداری رسید.



به گزارش قم نیوز، محمدرضا مظفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم گفت: یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار دولت در قالب طرح تحول نظام سلامت توجه به امر ناباروری و درمان آن بود که مراکز ناباروری را در کشور احداث کرد.

وی اظهار داشت: استان قم دارای یک مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی است که تا قبل از راه اندازی مرکز دولتی، زوج های جوان را به این مرکز اعزام و طی سال ۹۵ و سه ماهه اول سال جاری، یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به عنوان فرانشیز برای آنها پرداخت کرده ایم.

مظفری عنوان داشت: برای راه اندازی مرکز ناباروری دولتی استان قم، ۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که تجهیزات به کار گرفته شده در آن مجهزترین و بهترین تجهیزات روز دنیا است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به هزینه‌های درمان در این مرکز گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که زوج‌های جوان تنها ۱۵ درصد هزینه درمان را پرداخت کنند و ۸۵ درصد مابقی را نیز ما متقبل خواهیم شد.

وی در ادامه به میزان مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قم از بیمه‌ها اشاره کرد و گفت: این مطالبات موجب شده که کارانه پزشکان و پرستاران در استان قم پرداخت نشود و با وجود این موضوع هیچ خدمتی در مراکز درمانی قم تعطیل نشده است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 51426

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51426/نخستین-مرکز-فوق-تخصصی-درمان-ناباروری-دولتی-قم-بهره-برداری-رسید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir