کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم خبر داد

برگزاری پیکارهای انتخابی کشتی آزاد بسیج در قم

خبرگزاری فارس , 5 مرداد 1396 ساعت 11:45

قم نیوز: رئیس هیأت‌ کشتی استان قم گفت: رقابت‌های انتخابی تیم کشتی آزاد و تیم جوانان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز، محسن وزیری امروز در قم، اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم کشتی آزاد بسیج قم همزمان با رقابت‌های گزینشی تیم رده سنی جوانان قم به مناسبت اعیاد فرخنده میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با عنوان جام دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی در ادامه به شرایط در نظر گرفته شده برای کشتی‌گیران علاقمند به حضور در این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: در این دوره متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1376 تا دهم دی‌ماه سال 1379 مجاز به شرکت در مسابقات هستند و امیدواریم کشتی‌های جذابی را شاهد باشیم.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم بیان کرد: همچنین متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1379 تا دهم دی‌ماه سال 1380 که یک سال کوچک‌تر هستند با رضایت‌نامه ولی و گواهی پزشکی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و برای کسب عناوین برتر هشت وزن به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به اوزان این رقابت‌ها عنوان کرد: مسابقات در هشت وزن 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم برگزار می‌شود، ضمن اینکه وزن‌کشی امشب با یک کیلوگرم ارفاق وزن انجام خواهد شد و کشتی‌گیران از فردا برای کسب عناوین برتر به روی تشک می‌روند.

وزیری با بیان اینکه وزن‌کشی و برگزاری مسابقات در خانه کشتی انجام می‌شود، بیان کرد: در هنگام وزن‌کشی ارائه شناسنامه عکس‌دار، کارت بسیج عادی یا فعال، کارت بیمه معتبر سال ۹۶، شماره ملی کشتی و معرفی‌نامه از باشگاه توسط هر کشتی‌گیر الزامی است.

وی از آغاز پیکارهای انتخابی تیم‌های کشتی خردسالان و نونهالان قم نیز خبر داد و افزود: این مسابقات با قضاوت داوران شاخص کشتی قم نظیر محمدهادی علیایی، علی شاه‌مرادی، احسان حیدری، سیدمهدی طباطبایی، علی‌اکبر حیدری، محمدعلی حیدری، محمد محمدی و جواد عباسی برگزار می‌شود و کشتی‌گیران در 10 وزن به روی تشک می‌روند.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم در پایان با اشاره به کیفیت بالای رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی خردسالان و نونهالان قم، در پایان اظهار کرد: این پیکارها با حضور 130 کشتی‌گیر جریان دارد، در حالی که این تعداد شرکت کننده در سطح استان قم برای خود یک رکورد محسوب می‌شود.


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 51457

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51457/برگزاری-پیکارهای-انتخابی-کشتی-آزاد-بسیج-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir