کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

پلیس فضای سبز شهر قم 2 برابر می‌شود

خبرگزاری فارس , 2 شهريور 1396 ساعت 11:16

قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم گفت: نظارت همه جانبه شامل زیباسازی، نظافت و فروش بر دکه‌های بوستان‌های شهر انجام می‌شود.


به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان با بیان اینکه پلیس فضای سبز علاوه بر این که مانع قطع یا از بین بردن اشجار، هرس‌های غیراصولی، تخریب باغچه‌ها و هدر رفت آب در بوستان‌ها می‌شوند در یک طرح جدید، بر دکه‌های داخل بوستان‌ها هم نظارت خواهد داشت اظهار کرد: نظافت اطراف و داخل دکه و زیباسازی و رنگ آمیزی دکه‌ها بر عهده پلیس فضای سبز گذاشته شده تا از فروش اجناس خارجی، قاچاق، غیراستاندارد و تاریخ گذشته در دکه‌ها جلوگیری کنند.

وی گفت: در صورت رعایت نکردن مقررات از سوی صاحبان دکه‌های بوستان‌های شهر، اجناس آنان جمع آوری و تذکر کتبی صادر و در صورت تکرار مجدد بهره بردار جریمه و قرارد داد آن لغو می‌شود.

جوادیان با تاکید بر اینکه بر فروش انواع دخانیات مانند سیگار، قلیان و تنباکو نیز نظارت می‌شود خاطرنشان کرد: حتی استعمال این مواد داخل دکه به دلیل اثر آن بر مواد خوراکی که موجب نارضایتی مشتریان می‌شود ممنوع است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه بر دکه دارانی که بهره بردار سازمان میادین هستند و در معابر بوستان‌ها واقع شدند نیز نظارت می‌شود اظهار کرد: تمام مباحثی که برای دکه‌های زیر نظر سازمان پارک‌ها وفضای سبز در نظر گرفته شده بر آن‌ها هم اعمال خواهد شد.

وی اظهار کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهره برداران موضوع را با سامانه 137 شهرداری قم درمیان بگذارند.
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 52727

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52727/پلیس-فضای-سبز-شهر-قم-2-برابر-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir