چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 53290
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

باز طراحی پلهای عابر پیاده شهر قم در جهت بهبود منظر شهری

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه ترمیم و مرمت پل های عابر پیاده هزینه های زیادی در بر دارد گفت: در نظر داریم تمام پل‌های عابر پیاده را برداشت هزینه کرده و در جهت بهبود منظر شهری باز طراحی نموده که برای این پروژه نزدیک به 140 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
باز طراحی پلهای عابر پیاده شهر قم در جهت بهبود منظر شهری
باز طراحی پلهای عابر پیاده شهر قم در جهت بهبود منظر شهری
به گزارش قم نیوز حسین شعبان‌زاده با تاکید بر اینکه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در حوزه پروژه‌های مرتبط ترافیکی رسالت‌های مشخصی دارد، افزود: این سازمان متناسب با تقاضا در خارج از شهر قم نیز برای انجام پروژه‌ها قرارداد منعقد نموده و تا کنون در شهرهای کهک، جعفریه، قنوات و سلفچگان پروژه‌هایی را اجرایی نموده است.

وی با اشاره به اختصاص 13 میلیارد تومان بودجه برای سال جاری این سازمان مطرح کرد: درآمدهای حاصل شده در طول سال در راستای تکمیل پروژه‌های ترافیکی هزینه می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی دستگاه خط کشی رنگ دو جزیی تا ماه آینده، مطرح کرد: با راه‌اندازی این دستگاه خط‌کشی‌های سطح شهر  وارد فاز جدیدی می‌شوند و در نظر داریم علاوه بر خط‌کشی مکان‌های جدید ، در ترمیم مکان‌های فرسوده نیز عملکرد مطلوبی داشته باشیم و این امر را به صورت مستمر در طول سال انجام دهیم.

شعبان‌زاده با بیان اینکه ترمیم و مرمت پل عابر پیاده میدان شهید مطهری 390 میلیون ریال هزینه داشته است، خاطرنشان کرد: در مورد پل‌های عابر پیاده در نظر داریم که تمام پل‌ها را برداشت هزینه کرده و سقف آن‌ها را نیز تعویض کنیم که برای این پروژه نزدیک به 140 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuraw.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما