شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۵
کد مطلب : 53372
منبع : خبرگزاری فارس
در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر صورت می‌گیرد

تقویت تیم فوتسال هیأت‌ قم بعد از 9 باخت در 11 مسابقه

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال هیأت‌ قم در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور با هدف رفع نقاط ضعف خود چند بازیکن جدید جذب می‌کند.
تقویت تیم فوتسال هیأت‌ قم بعد از 9 باخت در 11 مسابقه
به گزارش قم نیوز، ثبت نهمین شکست در کارنامه تیم فوتسال هیأت‌ قم بعد از بازی خانگی هفته یازدهم از نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موقعیت یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتسال ایران را در انتهای جدول به خطر انداخته است.

تیمی که امسال با نام هیأت‌ قم در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ایران به میدان می‌رود، در 18 سال قبل با نام‌های متعددی همچون فراز قم‏، ارم‌کیش قم، کیش‌ایر قم، صبای قم، ماهان‌تندیس قم و یاسین‌‌پیشرو قم برابر رقبای لیگ برتری به میدان رفته و سابقه و اعتبار زیادی دارد.

اما این تیم امسال به دلیل نداشتن حامی مالی با نام تیم هیأت‌ قم در نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور یافته و با توجه به قبول باخت‌های متوالی به سبب نداشتن بنیه مالی و بازیکن هم اکنون در آخرین رتبه جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

در حالی که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران بعد از هفت مسابقه هفته یازدهم بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دلیل سفر تیم ملی به بازی‌های داخل سالن 2017 آسیا، مدتی لیگ برتری با تعطیلی روبه‌رو می‌شود، تیم هیأت‌ قم فرصت خوبی دارد تا بعد از قبول 9 باخت در 11 مسابقه به تقویت خود بپردازد.

هیأت‌ قم که در 11 مسابقه سپری شده فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران مقابل حریفان خود طعم پیروزی را نچشیده و تنها دو تساوی در کارنامه دارد، در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر باید در خانه خود برابر تیم لبنیات ارژن فارس به میدان برود تا از قعر جدول فاصله بگیرد.

نتایج ضعیفی که تیم هیأت‌ قم در 10 هفته سپری شده از لیگ برتر فوتسال ایران کسب کرده، تمام کارشناسان و علاقمندان به فوتسال را نسبت به سقوط قطعی این تیم به لیگ دسته اول مطمئن کرده تا این تیم در نقل و انتقالات نیم‌فصل به دنبال جذب بازیکنان کارآمد باشد.

این در حالی است که سازمان لیگ برتر فوتسال زمان نقل و انتقالات نیم فصل مسابقات فوتسال را اعلام کرده و تیم هیأت‌ قم همانند دیگر تیم‌های حاضر در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال از روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه تا روز دوشنبه اول آبان‌ماه برای جذب بازیکن فرصت دارد، ضمن اینکه مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر از روز چهارم آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا روز ۲۲ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcj8tei.uqetazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما