کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم خبر داد:

توزیع 5500 تن آسفالت در مدارس شهر قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 21 شهريور 1396 ساعت 14:30

قم نیوز: مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: تاکنون بیش از 5 هزار و 500 تن آسفالت در مدارس شهر توزیع شده است.


به گزارش قم نیوز عباس حلوائی زاده با اشاره به وضعیت توزیع آسفالت در مدارس استان اظهار کرد: سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس امضا شد که این دو مجموعه قیر را در اختیار شهرداری گذاشته تا در قبال آن آسفالت تهیه و تحویل آنها شود.

وی حمایت ویژه شهرداری قم برای رفع مشکل آسفالت مدارس را مورد توجه قرار داد و افزود: طی این تفاهم‌نامه علاوه بر اینکه آسفالت با رقمی بسیار پایین در اختیار مدارس قرار می‌گیرد 300 میلیون تومان نیز از محل منابع شهرداری با دستور شهردار برای توزیع آسفالت اختصاص یافته است.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه این تفاهم‌نامه در شورای شهر مصوب شده و ردیف بودجه‌ای نیز اختصاص یافته است گفت: طبق اولویتی که آموزش و پرورش مشخص کرده است، توزیع آسفالت در مدارس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 50 مدرسه در مناطق مختلف روکش آسفالت صورت گرفته است افزود: در منطقه یک 10 مدرسه، منطقه دو 6 مدرسه، منطقه سه 12 مدرسه، منطقه چهار هشت مدرسه، منطقه پنج چهار مدرسه و منطقه 6 چهار مدرسه و در مناطق هفت و هشت نیز دو مدرسه روکش آسفالت شده است.

حلوائی زاده با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از 5 هزار و 500 تن آسفالت در مدارس شهر توزیع شده است خاطرنشان کرد: تاکنون براساس تعهد  84 درصد تحقق داشتیم و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید این پروژه به طور کامل به اتمام برسد.

وی بیان کرد: تعمیرات، احداث، مقاوم‌سازی و توسعه مدارس به طور کامل با اداره کل نوسازی مدارس است و شهرداری با قیری که در اختیارش گذاشته شد تنها می‌توانست نیمی از این کار را انجام دهد اما با مساعدت شهردار این کار به طور کامل صورت گرفت.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 53496

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53496/توزیع-5500-تن-آسفالت-مدارس-شهر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir