پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 53612
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

وضعیت نگران کننده طلاق در قم/کم‌کاری‌ها را گردن دشمن نیاندازیم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه استان قم نسبت به سایر استان‌ها در بحث طلاق آمار قابل توجهی دارد و باید به این موضوع توجه بیشتری شود.
وضعیت نگران کننده طلاق در قم/کم‌کاری‌ها را گردن دشمن نیاندازیم
وضعیت نگران کننده طلاق در قم/کم‌کاری‌ها را گردن دشمن نیاندازیم
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی ظهر امروز در همایش خانواده متعالی که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه نقش بانوان در خانواده بسیار مهم است، اظهار کرد: اسلام حقوق و وظایف خانم‌ها را به روشنی مشخص کرده است و باید با استفاده از این آموزش‌ها جامعه سالمی بسازیم.

وی با بیان اینکه خانم‌ها در آموزش و پرورش، ارگان‌ها و حتی در بحث انرژی هسته‌ای عملکرد مطلوبی داشته‌اند، عنوان کرد: باید از ظرفیت بالای خانم‌ها در مناصب مختلف استفاده شده و با تکریم بانوان از این ظرفیت به خوبی بهره‌ ببریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امکانات رفاهی برای بانوان محدود است، مطرح کرد: در تلاش هستیم برای بخش اعظم جامعه که متشکل از زنان است امکانات خوبی آماده کنیم و در همین راستا نیز اقدامات خوبی انجام شده و تعدادی بوستان مخصوص بانوان درحال ساخت است.

وی با بیان اینکه بحث استحکام خانواده‌ها برای دولت بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: یکی از مباحثی که استحکام خانواده را متزلزل می‌کند اعتیاد است که در استان قم و در عرصه اعتیاد وضعیت خوبی نداریم و مسؤولان استانی باید در راستای برطرف کردن این مشکل گام بردارند.

امیرآبادی افزود: متاسفانه استان قم نسبت به سایر استان‌ها در بحث طلاق آمار قابل توجهی دارد و در بعضی از ماه‌ها تا 25 درصد هم پیش رفته است که این رقم بسیار نگران کننده است و باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه ماهواره‌ها و شبکه‌های مجازی بدون آموزش و فرهنگ سازی در اختیار همگان قرار گرفته است، تصریح کرد: دشمن برای از بین بردن استحکام خانواده‌ها برنامه دارد و در این عرصه مسؤولیت دولت سنگین‌تر از بقیه است و باید توجه داشته باشیم که کم کاری‌ها را گردن دشمن نیاندازیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب اسلامی به استحکام خانواده‌ها کمک می‌کند، یادآور شد: یکی از دلایل اصلی و مهم ایجاد تنش‌ در خانواده‌ها مشکلات مالی است و اگر در جامعه فقر از بین برود و مشکل بیکاری حل شود کمتر شاهد تزلزل در خانواده‌ها خواهیم بود و برای حل این مشکلات نیز نیازمند یک همکاری و انسجام همگانی مردم هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgx39n.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما