شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 53663
منبع : خبرگزاری فارس
برابر نفت اهواز رقم خورد

دشت یک امتیازی صبای قم از نخستین بازی خانگی لیگ برتر

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم نخستین بازی خانگی خود از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را بدون پیروزی پشت‌سر گذاشت.
دشت یک امتیازی صبای قم از نخستین بازی خانگی لیگ برتر

به گزارش قم نیوز تیمی که نسبت به فصل گذشته باز هم دست‌خوش تغییر و تحولات شده و رحیم راسخ یکی از مربیان بومی فوتبال قم را جانشین رضا گلباشی چهره مطرح این رشته کرده است، گام نخست از فصل جدید لیگ برتر را با تساوی برداشت.
فوتبالیست‌های صبای قم طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ در هفته نخست فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید ایران برابر نفت اهواز در ورزشگاه شهید حیدریان قم به میدان رفتند و در پایان با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیاز‌ها به کار خود پایان دادند، در حالی که گل تیم امید صبا توسط امیرحسین خسروانی و گل تیم امید نفت با فرصت‌طلبی رامین داودی به ثمر رسید.
در سایر دیدارهای نخستین هفته رقابت‌های لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور تیم مس کرمان با پیروزی برابر مس رفسنجان فاتح دربی کرمانی‌ها شد، تراکتورسازی تبریز برابر نماینده بندر کنگ به پیروزی رسید و تیم ملوان بندرانزلی برابر خونه به خونه بابل قهرمان فصل گذشته تن به شکست داد.
در سایر دیدارها، مصاف تیم‌های خوزستانی بین فولاد و نفت آبادان پیروز نداشت و در جنجالی‌ترین دیدار هفته تیم حفاری اهواز با توجه به اتفاقات داوری برابر ذوب‌آهن اصفهان از شکست فرار کرد تا 12 تیم در 6 مسابقه، برگزار کننده هفته نخست لیگ برتر باشند.
در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگا‌ه‌های کشور تا پایان هفته نخست، تیم‌های مس کرمان و خونه به خونه بابل با سه امتیاز در مکان‌های اول و دوم ایستاده‌اند و 6 تیم یک امتیازی شامل حفاری اهواز،‌ ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، نفت اهواز، صنعت‌نفت آبادان و صبای قم در رده‌های دوم تا هشتم هستند.
تیم‌های تراکتورسازی تبریز، ملوان بندر انزلی، البدر بندر کنگ و مس رفسنجان هم که در هفته نخست بازی‌ها به حریفان خود باخته‌اند فعلا تیم‌های بدون امتیاز رتبه‌های نهم تا دوازدهم جدول رده‌بندی فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند.
انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdcc1eqp.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما